مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

خدمت به دانش‌آموزان عشایر افتخار بزرگ آموزش و پرورش است

کرمانشاه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه عنوان کرد در خدمت دانش‌آموزان عشایر بودن یک افتخار بزرگ برای آموزش و پرورش است؛ دانش‌آموزان عشایر کرمانشاهی باید تلاش کنید که بیش‌از پیش، الگویی برای همه دانش‌آموزان ایران‌زمین باشید.

کد مطلب: ۱۳۳۰۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
خدمت به دانش‌آموزان عشایر افتخار بزرگ آموزش و پرورش است

در نخستین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان عشایری آموزش و پرورش استان که با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در کرمانشاه برگزار شد، از سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه آموزش و پرورش یاد کرد و افزود: در تلاشیم در کنار سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب، دانش‌آموزانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

سلمان محمدی اضافه کرد: آموزش و پرورش می‌کوشد دانش‌آموزان را متوازن رشد داده و به دنبال پرورش تک بعدی آنها نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: تمام تلاش آموزش و پرورش این است که استعدادهای دانش‌آموزان را شناسایی کرده و استعدادهای بالقوه را بالفعل کند.

محمدی گفت: باید سبک زندگی ایرانی اسلامی را به دانش‌آموزان بشناسانیم تا بر مبنای سبک زندگی ایرانی اسلامی بتوانند در جهت رفع مشکلات خود تلاش کنند.

محمدی در ادامه با بیان این‌که افتخار آموزش و پرورش این است که پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در دورافتاده‌ترین نقاط کشور در سیاه چادرهای عشایری به اهتزاز درآورد، اظهار کرد: معلم‌ها و جامعه فرهنگیان اجازه نخواهند داد پرچم ایران اسلامی به زمین بیافتد.

وی افزود: استان کرمانشاه ۹۵۰۰ دانش‌آموز عشایری دارد که پنج‌هزار نفر آنها کوچ‌رو هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: ۴۳۵ اثر از دانش‌آموزان و معلمان مدارس عشایری به جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان ارسال شده بود.

سلمان محمدی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه در خدمت دانش‌آموزان عشایر بودن یک افتخار بزرگ برای آموزش و پرورش است گفت: دانش آموزان عشایر کرمانشاهی باید تلاش کنید که بیش‌ازپیش، الگویی برای همه دانش آموزان ایران‌زمین باشید.

گفتنی است؛ در این مراسم دانش‌آموزان عشایری دست ساخته‌های خود را در قالب نمایشگاه سیاه چادرهای عشایری عرضه کرده و در پایان از فرهنگیان و دانش‌آموزان عشایری فعال استان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار