معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۵

درس تفکر و سبک زندگی درسلامت و پیشگیری از بیماری ها نقش بسزایی دارد

تهران (پانا) - در گردهمایی دبیران درس تفکر و سبک زندگی، جواد شعبانی ، اصلاح سبک زندگی از لحاظ روانی و فیزیکی را یکی از بهترین راه ‌های پیشگیری از بروز بیماری‌های مختلف در انسان دانست و تفکر و سبک زندگی را همان سبک «زیستن» و «زندگی» عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۰۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
درس تفکر و سبک زندگی درسلامت و  پیشگیری از بیماری ها نقش بسزایی دارد

اولین گردهمایی دبیران تفکر و سبک زندگی، درسالن امام علی علیه السلام، با حضور جواد شعبانی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناس مسئولان فرهنگی و هنری و مشاوره، دبیران تفکر و سرگروه های درس تفکر، برگزار شد.

جواد شعبانی به اهمیت تدریس درس «تفکر و سبک زندگی» و رسالت دبیران این درس باتوجه به شرایط روز جامعه تاکید کرد و گفت: یکی از تلاشهای آموزش و پرورش، در جهت اجتماعی کردن دانش آموزان متوسطه اول از طریق محتوای کتب درسی، در کتاب تفکر و سبک زندگی صورت گرفته است و اصلاح سبک زندگی از لحاظ روانی و فیزیکی یکی از بهترین راه ‌های پیشگیری از بروز بیماری‌های مختلف در انسان است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی، تفکر و سبک زندگی را همان سبک «زیستن» و «زندگی» دانست و در ادامه عنوان کرد: دبیران درس تفکر، با توجه به هدف غایی تربیت اجتماعی در سند تحول آموزش و پرورش مبنی بر دستیابی انسان به حیات طیبه و رعایت اصل آموزش سبک زندگی ایرانی و اسلامی، باید در تلاش باشند تا فراتر از کتاب درسی و رویدادهای روز جامعه و شناخت فضای مجازی، دانش آموزان را هدایت کنند.

در ادامه حمید رضا گرشاسبی؛ منتخب استانی جشنواره الگوهای برتر تدریس و شیرین دخت نورامین؛ منتخب کشوری طرح درس نویسی، در مورد تجارب برتر خود در این حوزه صحبت کردند.

در پایاننیز، از مدعوین و نفرات برتر کشوری و استانی در منطقه، تقدیر و تشکر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار