دارنده رتبه ۹۸ کنکور انسانی، در توصیه به داوطلبان کنکور:

توصیه رتبه 98 کنکور انسانی به داوطلبان؛ در هدف خود مصمم باشید

پاکدشت (پانا) - دارنده رتبه ۹۸ کنکور انسانی و دانشجوی حقوق دانشگاه علامه طباطبائی در توصیه به داوطلبان کنکور عنوان کرد خود را با دیگران مقایسه نکنید، حتی اگر قرار باشد مقایسه‌ای صورت گیرد باید مقایسه امروز خود با دیروز باشد.

کد مطلب: ۱۳۳۰۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
توصیه رتبه 98 کنکور انسانی به داوطلبان؛ در هدف خود مصمم باشید

فاطمه بیدی، رتبه 98 کنکور انسانی و دانشجوی رشته‌ حقوق در دانشگاه علامه طباطبایی در رابطه با برنامه‌ریزی خود برای کنکور اذعان کرد: «در پایه دهم به عنوان یک کنکوری، تنها دروسم را به صورت مفهومی و نکته‌ای خوانش می کردم، اما از تست زدن غافل بودم و از سال یازدهم شروع کردم به صورت جدی و مفهومی دروس را خواندم و تست‌های هر درس را پس از یادگیری می‌زدم و این روش خواندن تا پایه دوازدهم ادامه داشت؛ از آنجا که مدیریت زمان اهمیت بسیاری دارد، در هنگام انجام تست زمان را اندازه می‌گرفتم.»

بیدی در توصیه به کنکوری‌ها ادامه داد: «به برنامه‌ریزی‌های خود عمل کنید و با برنامه خود رو به جلو حرکت کنید؛ دست از مقایسه کردن خود با دیگران بردارید. در هدف خود مصمم باشید، چرا که همه ما شرایط متفاوتی داریم و نتایج متفاوتی را نیز دریافت می‌کنیم.»

دانشجوی حقوق دانشگاه علامه طباطبائی تصریح کرد: «در زمان کنکور، کنکوری‌ها فشار روحی و جسمی زیادی را متحمل می‌شوند. در نتیجه باید کارهایی را انجام دهند که این فشارها را کم کند، برای کنکور، خیلی از کارهای غیرضروری را نیز باید حذف کرد، اما با وجود تمام اینها دانش آموز کنکوری باید تلاش کند، مواظب خود باشد و حال خود را بهبود بخشد. ‌»

دانش‌آموز خبرنگار: ریحانه رستگار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار