معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه ۲ :

دانش‌آموزان رهبران گروه‌های دانش‌آموزی در مدارس هستند

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه 2 تهران با بیان اینکه خداوند فرصت‌های مغتنمی را در اختیار نوجوانان قرار داده و آنها دارای جوهر و استعداد هستند، دانش‌آموزان شرکت‌کننده در انتخابات شورای دانش‌آموزی را رهبران گروه‌های دانش‌آموزی در مدارس خواند.

کد مطلب: ۱۳۲۹۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد

بیست و پنجمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی منطقه 2 با حضور علی عزتی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه، قاسم فهیمی؛ معاون آموزش متوسطه، حسین بختیاری؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناس مسئول فعالیت های اردویی، کارشناس مسئول مقطع متوسطه اول و دانش آموزان پسر دو مقطع متوسطه اول و دوم در سالن شهید سلیمانی اداره آموزش و پرورش منطقه دو برگزار شد.

فهیمی، معاون آموزش متوسطه ضمن عرض تبریک به خاطر موقعیت کنونی دانش آموزان و اینکه در ابتدای جوانی به دنبال انجام دادن کارهای بزرگ هستند، گفت: شما دانش آموزان رهبران گروه های دانش آموزی در مدارس هستید و خدا فرصت های مغتنمی در اختیار شما نوجوانان قرار داده و دارای جوهر و استعداد هستید و مسیر لذت‌بخشی را در راستای خدمت به همنوعان خود انتخاب کرده اید. شما عزیزان استعداد راهبری جامعه را خواهید داشت. اندیشه های پویای شما باعث گشایش در کار مدرسه می شود. هدف و شعار شما باید کارگشایی برای مدرسه و همراهی با مدرسه باشد و همچنین باید شما دانش آموزان مرجع اخلاق، مورد اعتماد، امین و پناهگاه برای دانش آموزان دیگر باشید.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 2 نیز دانش آموزان حاضر را افتخارات منطقه دو خواند و افزود: تمام اتفاقات اجتماعی در گرو انتخاب است. انتخابات مشق دموکراسی است یعنی حکومت مردم بر مردم.

بختیاری با استناد به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند انقلاب اسلامی با شما دانش آموزان به اوج می رسد، خاطرنشان کرد: پس ویژگی برجسته هر یک از شما باعث آراء شما شده است. با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، انتخابات بر اساس ساحت تربیت سیاسی و اجتماعی که یکی از شش ساحت سند تحول بنیادین است انجام می شود.

وی افزود: کسانی که در یک رفراندوم(همه پرسی) شرکت می‌کنند و در آن دست به یک انتخاب می زنند و بعد از مدتی از انتخاب پشیمان می‌شوند، این افراد نه تنها قربانی نیستند، بلکه شریک جرم هستند.

بختیاری گفت: مقام معظم رهبری می فرماید در هر کجای این عالم که قرار گرفتی بدان آنجا مرکز عالم است و همه ذره‌بین‌ها روی تو قرار دارد، پس کارت را درست انجام بده.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار