مدیرکل راهداری و حمل و نقل آذربایجان‌شرقی:

تجهیزات ما در حد ۱۰ سال گذشته است

تبریز(پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل آذربایجان‌شرقی با بیان این که از سال ۱۳۹۰ تاکنون ۴۰۰ کیلومتر بزرگراه و ۳۰۰ کیلومتر آزادراه ساخته شده، تجهیزات این اداره کل را در حد ۱۰ سال گذشته دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۹۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
تجهیزات ما در حد ۱۰ سال گذشته است

اروجعلی علیزده در جلسه بررسی وضع ایمنی و تصادفات راه‌های استان آذربایجان شرقی عنوان کرد: افزایش طول راه ها با امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای نگهداری و مدیریت آن ناهمخوان است و لازم است تجهیزات به روز شود.

وی با تاکید بر لزوم تخصیص بودجه سالانه کافی برای نگهداری راه‌ها تصریح کرد: دورترین نقطه استان در شهر ترک میانه با مرکز استان ۲۵۰ کیلومتر فاصله دارد و این امر نشان دهنده لزوم‌ به روزرسانی امکانات راهداری و همچنین تجهیز بیمارستان‌های معین برای رسیدگی و درمان بیماران تصادفی است.

وی همچنین از صدور مجوز و شهر فروشی در ورودی شهرهای استان انتقاد کرد و گفت: این مسئله در بلندمدت هزینه‌های زیادی را به مردم و دولت تحمیل خواهد کرد.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی نیز در این‌ جلسه از افزایش تصادفات در ۸ ماه گذشته در استان خبر داد و گفت: محورهای، مرند، سراب و اهر بیشترین تصادفات را داشته اند.

سرهنگ کریمی نژاد افزود: عمده تصادفات در محورهای اصلی استان اتفاق افتاده که لازم است در برخی از نقاط حادثه خیز، آرام سازی تردد انجام شود.

خبرنگار : یوسف سلمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار