فرماندار شهرستان دماوند:

رسیدگی به مشکلات مردم، نقطه آغاز و پایان خدمت مدیران و مسئولان است/فیلم

رودهن (پانا) - فرماندار شهرستان دماوند در دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان دماوند گفت رسیدگی به دغدغه‌مندی‌ها و مشکلات مردم بی‌شک نقطه آغاز و پایان خدمت مدیران و مسئولان است که متعهدانه و با جدیت باید توسط آنان، انجام و پیگیری شود.

کد مطلب: ۱۳۲۹۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
رسیدگی به مشکلات مردم، نقطه آغاز و پایان خدمت مدیران  و مسئولان است/فیلم

برنامه ملاقات مردمی رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستانی با اهالی و شهروندان این شهرستان به صورت چهره به چهره در سالن جلسات فرمانداری دماوند برگزار شد. در این دیدار مراجعان مسائل و مشکلات خود را با فرماندار شهرستان و دیگر مسئولان در میان گذاشته و خواستار رسیدگی و رفع مشکلات خود شدند.

رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به موضوع هدف‌گذاری در سیاست‌های کلی شهرستان برای جلب رضایت مردم، تصریح کرد: مسئولین باید در دیدار‌های چهره به چهره‌ با مردم به گره‌گشایی از مشکلات آنان بپردازند ضمن اینکه پیگیری مطالبات مردم جزء مهمترین وظایف مدیران شهرستان دماوند است.

گفتنی است در این دیدار که به مدت ۶ ساعت به طول انجامید، فرماندار شهرستان دماوند ضمن بررسی مشکلات مردم، راهکارهای قانونی را ارائه و موارد را پس از بررسی و کار‌شناسی جهت رسیدگی و اقدام لازم به مراجع ذیربط ارجاع داد لازم به ذکر است در این ملاقات، ۲۰ نفر از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستانی که ارتباط مستقیمی با مسائل و‌ موضوعات مرتبط با مردم دارند، پاسخگوی مطالبات بیش از ۸۰ نفر از شهروندان بودند.

در ادامه بخش‌هایی از این دیدار چهره به چهره با مردم و اهالی شهرستان دماوند ارائه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار