وزیر آموزش و پرورش برای رسیدگی به مشکلات آموزشی استان سفر می‌کند

تهران (پانا) - رئیس مجمع نمایندگان استان یزد از سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به استان یزد برای سرکشی به پروژه ها و رسیدگی به حل مشکلات آموزش و پرورش و معلمان استان یزد خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۸۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
وزیر آموزش و پرورش برای رسیدگی به مشکلات آموزشی استان سفر می‌کند

به گزارش خانه ملت، محمدرضا دشتی اردکانی با اشاره به سفر فردا (پنجشنبه، 10 آذرماه) وزیر آموزش و پرورش به استان یزد، عنوان کرد: وزیر آموزش و پرورش به منظور بازدید از پروژه های در حال ساخت مدارس، دیدار با معلمان و دانش آموزان و حضور در شورای منطقه ای آموزش و پرورش و همچنین دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان به یزد سفر خواهند کرد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با یادآوری پیگیری های انجام شده از سوی مجمع نمایندگان استان یزد برای حل مطالبات فرهنگیان استان، افزود: در این سفر مطالبات جامعه فرهنگیان به وزیر آموزش و پرورش منتقل خواهد شد تا نسبت به کم و کاستی های حوزه آموزش و پرورش اقدامات لازم در استان صورت گیرد.

وی ضرورت توجه به بازسازی، مقاوم سازی و ایمن سازی مدارس را یکی دیگر از مطالبات مجمع نمایندگان استان یزد از وزیر آموزش و پرورش دانست و ادامه داد: انتظار داریم در این سفر تصمیماتی از سوی سازمان نوسازی برای حل معضلات و مشکلات این حوزه نیز اتخاذ شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد تاکید کرد: پس از پایان سفر وزیر آموزش و پرورش، دستاوردهای این سفر از طریق معاونت حقوقی و پارلمانی این وزارتخانه پیگیری و اجرا خواهد شد./

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار