مدیر آموزش و پرورش گناباد :

اجرای مانور زلزله، عینیت‌بخشی به ساحت‌های تربیتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است

گناباد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش گناباد گفت اجرای مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس، در حقیقت عینیت‌بخشی به ساحت‌های تربیتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۳۲۸۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای مانور زلزله، عینیت‌بخشی به ساحت‌های تربیتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است

بیست و چهارمین مانور زلزله با حضور معاون فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، مدیران دستگاه ها، اولیا و دانش آموزان برگزار شد.
مجید فدوی، مدیر آموزش و پرورش گناباد با حضور در مراسم نمادین بیست و چهارمین مانور ایمنی و زلزله در آموزشگاه افتخار، اظهار کرد: اجرای مانور آمادگی در برابر تهدیدات و آسیب های زلزله یکی از ماموریت های مهمی است که در راستای ایجاد آمادگی‌های لازم در دانش آموزان، با همکاری مدیریت بحران و سازمان دانش‌آموزی و دستگاه‌های امدادی در مدارس اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: مانورها فرصت آموزش پیش از وقوع حادثه را فراهم ساخته و این موضوع از اضطراب و ترافیک صحنه واقعی حادثه می‌کاهد.

وی بیان کرد: اجرای مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس، در حقیقت عینیت‌بخشی به ساحت‌های تربیتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

فدوی در ادامه از تمامی عوامل خدمت رسان در دستگاه های مدیریت بحران فرمانداری، هلال احمر، نیروی انتظامی، اورژانس، آتش نشانی و شورای اسلامی و دهیاری،مدیر آموزشگاه و همکاران ستادی تشکر کرد.

بیست و چهارمین مانور زلزله و ایمنی، همزمان با سراسر کشور با شعار «مدرسه ایمن، جامعه تاب آور» و با حضور دستگاه های امدادی و بر اساس دو محور «پناهگیری صحیح» و «خروج اضطراری» اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار