دوازدهمین نشست شورای راهبری سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور برگزار شد

تهران (پانا) - دوازدهمین نشست شورای راهبری سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی دیروز دوشنبه 7 آذر ماه با حضور رئیس سازمان، مسئولین ستادی و حضور ویدیو کنفرانسی روسای ادارات استثنایی استان‌ها در سالن کوثر سازمان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۷۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
دوازدهمین نشست شورای راهبری سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور برگزار شد

دوازدهمین نشست شورای راهبری سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی امروز دوشنبه 7 آذر ماه با حضور رئیس سازمان، مسئولین ستادی و حضور ویدیو کنفرانسی روسای ادارات استثنایی استان ها در سالن کوثر سازمان برگزار شد.

در این نشست طریفی حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج راه برون رفت آموزش و پرورش از مشکلات پیش رو را با توجه به شرایط خاص کشور در حال حاضر داشتن تفکر بسیجی دانست.

معاون وزیر به مناسبت روز جهانی معلولین گفت: هفته آینده که روز جهانی معلولین در آن قرار دارد فرصت مناسبی است تا ما پیام ها، چالش ها، ظرفیت ها و توانمندی های خودمان را بیان کنیم. این روز زمان خوبی است برای معرفی سازمان آموزش و پرورش استثنایی و شعار ما به جامعه.

در ادامه این نشست مصطفوی معاون تشخیص، پیشگیری امور پرورشی و تربیت بدنی سازمان گفت متناسب سازی مراکز اختلالات یادگیری به عنوان پایگاه دائمی سنجش برنامه ریزی شده است. در ادامه افزود در حوزه مراکز اختلالات یادگیری 100 حوزه ایجاد شده ولی بعضی از مراکز استانداردهای لازم را ندارد همچنین وی خبر داد که برای معلمان چندپایه عشایر دوره آموزشی در 215 کلاس برای هشت هزار نفر در نظر گرفته شده است.

سعیدیان مدیرکل توسعه مدیریت و پشتیبانی بیان داشت مقدمات برنامه سنجش انجام شده و مبالغ این برنامه واریز شده است و مرحله دوم نیز طی روزهای آینده پرداخت می شود همچنین ایاب و ذهاب دانش آموزان در حال پیگیری هست و به زودی مرحله دوم اعتبارات پرداخت خواهد شد.

در ادامه این نشست برخی استان ها گزارش عملکرد خود را ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار