رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران تاکید کرد؛

جدیت شورای شهر تهران برای راه‌اندازی ترمینال جدید شرق

تهران (پانا) - رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران گفت برای راه‌اندازی ترمینال شرق بودجه مناسبی در نظر گرفته شده و درخواست شورا این است که این ترمینال به‌زودی راه‌اندازی شود.

کد مطلب: ۱۳۲۷۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
جدیت شورای شهر تهران برای راه‌اندازی ترمینال جدید شرق

مهدی بابایی روز سه شنبه در جریان یکصد و دهمین جلسه شورای شهر با اشاره به حضور آقای فروزنده معاون شهردار تهران در جلسه شورای شهر، گفت: از روز اول که شورای شهر تشکیل شد چند نفر از اعضای شورای شهر نسبت به ضرورت راه اندازی ترمینال شرق تذکراتی را ارائه کردند.

وی افزود: برای راه اندازی ترمینال شرق بودجه مناسبی در نظر گرفته شده و درخواست شورا این است که این ترمینال به زودی راه اندازی شود.

بابایی با بیان اینکه ۴۸۱ روز از تشکیل مدیریت جدید شهری می گذرد، گفت: بهره برداری و راه اندازی ترمینال شرق خواسته جدی همه اعضای شورای شهر از شهرداری تهران است.

وی با بیان اینکه اصلاحیه خیابان دماوند رعایت شده و تنها نقطه ای که اصلاحیه انجام نشده مقابل ترمینال فعلی در خیابان دماوند است، اظهار کرد: عدم انجام اصلاحیه خیابان دماوند در مقابل ترمینال فعلی، به دلیل عدم انتقال ترمینال بوده است و شهروندان در تمام ساعات روز، همواره در این نقطه شاهد ترافیک هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار