اولین جلسه عضوگیری اعضای سازمان دانش‌آموزی در پاکدشت برگزار شد

پاکدشت (پانا) - اولین جلسه سازمان دانش‌آموزان برای مربیان‌ و‌ معاونین پرورشی ورودی‌های سال1400 و 1401 در آموزش‌و‌ پرورش پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۷۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه عضوگیری اعضای سازمان دانش‌آموزی در پاکدشت برگزار شد

این جلسه با حضور محمد حسنی، معاون پرورشی‌ و‌ تربیت‌بدنی، مسئولان سازمان دانش‌آموزی، روسای مجمع مربیان سازمان دانش‌آموزی معاونین ورودی‌های سال 1400 و 1401 برگزار شد.

عباس رحیمی کارشناس مسئول اردویی و مسئول سازمان‌ دانش‌آموزی پاکدشت، گفت: شور و نشاط در میان مربیانی که پیشتاز کار می‌کنند، موج می‌زند و باعث پویایی و سرزندگی در مدارس ‌می‌شود و نظمی مثال‌زدنی بین دانش‌آموزان ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: لازم است که تمام مدارس منطقه به‌طور کامل تشکیلاتی شوند و مربیان و معاونین آموزش ببینند و جذب حداکثری در مدارس داشته باشیم.

در ادامه زهرا دبیرزاده، رئیس مجمع مربیان سازمان دانش‌آموزی و مدرس کشوری گفت: در مدارس باید تاکید ویژه‌ای بر امور پرورشی شود و نیروهای جوان که با انگیزه فراوانی وارد آموزش‌و‌پرورش شده‌اند را در مسیر درست قرار دهیم.

وی افزود: بچه‌ها به دنبال شادی و نشاط هستند و تمام فعالیت‌های اعضای سازمان دانش آموزی توام با شادی و نشاط در کارهای گروهی است و باید بر روی جذابیت در فن بیان کار کنیم ؛ بنابراین در جلسات بعدی کلاس‌ها را به صورت کارگاهی در اردوهای یک روزه برگزار میکنیم.

در ادامه سمیرا خانی، لیلا نجف‌پور، زهرا میرقادری، مهدی جلیلی و حامد پازوکی از مربیان باسابقه پاکدشت به آموزش‌های اولیه منش‌های سازمان، اشعار و دست‌های تشکیلاتی و گره‌های مختلف پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار