مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

جامعه آباد نیاز به معلمان تراز اول دارد

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل عنوان کرد باید تلاش شود نگرش جامعه نسبت به معلم تغییر کند و اگر معلمی در تراز اول جامعه باشد جامعه‌ آباد و بدون آسیب‌های اجتماعی خواهد بود.

کد مطلب: ۱۳۲۷۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
جامعه آباد نیاز به معلمان تراز اول دارد

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در نشست صمیمی با دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی و بنت الهدی استان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری بسیج و بسیجی یک تفکر است و از دانشجو معلمان می‌خواهم به تحلیل و آنالیز این مسئله بپردازند.

وی افزود: آموزش و پرورش مکمل دانشگاه فرهنگیان است و تعامل و رابطه بسیار خوبی بین آنها حاکم می باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه ما باید به دنبال آموزش آرمانی، دانش آموز آرمانی و معلم آرمانی باشیم، تصریح کرد: معلم باید توانمند باشد، آخرین یافته ها در حوزه پژوهش، پرورش و آموزش و مهارت باید در خدمت معلم باشد، در کنار تعهد و تخصص باید سواد رسانه ای بالایی داشته و در این حوزه متخصص باشد.

صفری ادامه داد: ما باید تلاش کنیم نگرش جامعه را نسبت به معلم تغییر دهیم و اگر معلمی در تراز اول جامعه باشد جامعه ای آباد، خوشبخت، توسعه یافته و بدون آسیب های اجتماعی خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: کلید تحول در جامعه به دست معلم است و جایگاه معلمی بسیار بالاست و امید است ورود شما دانشجو معلمان به حرفه معلمی منبع خیر و برکت برای جامعه باشد و با عشق و علاقه و با حضور در مناطق معین خدمتگزار خوبی برای حوزه تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش باشید.

رضا عبدی، سرپرست دانشگاه فرهنگیان اردبیل هم ضمن تبریک هفته بسیج به دانشجومعلمان گفت: امید است با همت این جوانان مخلص، متدین و با اخلاص، کار جهادی و کار دقیق و برنامه ریزی خاص متناسب با رسالت و ماموریت دستگاه های مرتبط، مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری به تحقق اهداف تعلیم و تربیت و به طور خاص تر با هم فکری و برنامه ریزی در مسیر تحقق سند تحول بنیادین گام های موثری برداشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار