امیر حاتمی روز نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت؛

نیروی دریایی ارتش قدرتی مطمئن و اطمینان‌بخش، پیام‌آور صلح و امنیت است

تهران (پانا) - امیر سرتیپ امیر حاتمی، مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش با انتشار پیامی، روز نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۲۷۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
نیروی دریایی ارتش قدرتی مطمئن و اطمینان‌بخش، پیام‌آور صلح و امنیت است

‌به گزارش روابط عمومی ارتش، متن این پیام به شرح زیر است:

«هفتم آذرماه؛ یادآور حماسه آفرینی‌های دلاور مردان دریادل نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که با ایمان راسخ با اسلام، قرآن و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی در برابر هجوم دشمنان قسم خورده این ملت بزرگ، همچون سدی آهنین ایستادند و در عملیات بزرگ مروارید با تقدیم شهدای گرانقدری، حافظان راستین و پرافتخار این مرز و بوم مقدس نام گرفتند.

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با خلق حماسه‌های بزرگ در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، چون نگینی درخشان با کسب سیادت دریایی در عرصه آب‌های نیلگون خلیج فارس و دریای عمان درخشید و در این مسیر نورانی هرگز از تلاش و حرکت به‌سمت قله‌های پیشرفت و توانمندی باز نایستاد و با اتکا به الطاف الهی و تدابیر و رهنمودهای حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و پشتکار و مجاهدت فرماندهان و کارکنان غیور، سختکوش و انقلابی، با قدرت‌افزایی راهبردی خود به قابلیت‌ها و آمادگی‌های همه‌جانبه‌ای برای رویارویی با انواع تهدیدات و مزیت قدرت بازدارندگی ملی دست یافت.

امروز خداوند متعال را شاکریم که به کوری چشم بدخواهان ملت رشید ایران و با حمایت و پشتیبانی صنعت دفاعی بومی و با بهره‌مندی عملیاتی از تجهیزات و دستاوردهای تمام ایرانی همچون ناوهای جماران، دنا، دماوند، سپر و زیر دریایی‌هایی چون فاتح، غدیر و ... در عرصه آب‌های ملی و بین المللی به عنوان قدرتی مطمئن و اطمینان بخش، پیام آور صلح و امنیت برای همسایگان بوده و امنیت مرزهای آبی کشورمان را تضمین کرده است.

اینجانب، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام نیروی دریایی قهرمان به ویژه شهدای مظلوم ناوچه همیشه قهرمان پیکان، فرارسیدن ۷ آذر روز نیروی دریایی را به تمامی فرماندهان، رزمندگان و کارکنان دریادل و خستگی ناپذیر نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی تبریک و تهنیت گفته و از درگاه خداوند متعال، عزت و سربلندی روز افزون همرزمان عزیزم در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران را در دفاع از حریم و کیان ایران اسلامی مسئلت می‌کنم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار