فرماندار شهرستان دماوند:

خدمت بی‌منت به مردم‌ شاخصه اصلی بسیج است

رودهن (پانا) - فرماندار شهرستان دماوند در مراسم‌ تجلیل از فرماندهان ناحیه بسیج شهرستان دماوند، به‌مناسبت هفته بسیج، خدمت بی‌منت و با اخلاص به مردم را شاخصه اصلی بسیج برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۲۷۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
خدمت بی‌منت به مردم‌ شاخصه اصلی بسیج است

رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند با فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج شهرستان دماوند در ناحیه مقاومت این شهرستان دیدار کرد.

فرماندار شهرستان دماوند در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت: هفته بسیج، بزرگداشت جانفشانی‌هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است؛ در واقع بسیج به معنی آماده باش و حضور میدانی در صحنه‌هایی است که مردم و نظام به آن نیاز دارند و دشمن همواره تلاش کرده که دستاوردهای بزرگ انقلاب به نسل جوان منتقل نشود، بنابراین در این هفته افتخارات بسیج را برای نسل های جدید باید تبیین کنیم.

وی ادامه داد: همان گونه که مقام معظم رهبری می فرمایند، تشکیل بسیج یک ابتکار بی‌بدیل از جانب امام بزرگوار بود که مبتنی بر اندیشه انقلاب و اسلام شکل گرفت و اکنون بسیج شاید بزرگترین شبکه مردمی فرهنگی، اجتماعی و نظامی در دنیا باشد و هنر امام(ره) این بود که این پدیده بی‌نظیر را از دل آحاد مردم جامعه شکل داد.

طاهرخانی همچنین بیان کرد: تا وقتی که بسیج و بسیجیان در میدان حضور فعال دارد، فتنه‌های دشمنان راه به جایی نخواهد برد و امروز بسیج علاوه بر بعد نظامی یک پشتوانه برای کشور، در حوزه های سازندگی، فرهنگی، اجتماعی و غیره و در حال خدمت به مردم کشور است.

فرماندار شهرستان دماوند در پایان از زحمات و خدمات بسیجیان در مهار کرونا، سیل اخیر شهرستان، کمک های مومنانه و تامین امنیت در شهرستان تشکر کرد و تصریح کرد: حضور بسیج در کنار دستگاه‌های اجرایی در ارائه خدمات بهتر و سریعتر به شهروندان بسیار تاثیر گذار و شایان توجه بوده است.

خبرنگار: فاطمه عمادی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار