مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس:

کمیته همکاری‌ها، مرجع قابل اطمینانی برای تصمیم‌های فرهنگی آموزش و پرورش است

پردیس (پانا) - مدیر آموز‌ش و پرورش شهرستان پردیس در اولین جلسه کمیته همکاری بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش در این شهرستان گفت کمیته همکاری‌ها مرجع قابل اطمینانی برای تصمیم‌های فرهنگی آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۳۲۶۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
کمیته همکاری‌ها، مرجع قابل اطمینانی برای تصمیم‌های فرهنگی آموزش و پرورش است

محمد فروتن با اشاره به اینکه ریاست کمیته همکاری‌ها با امام جمعه شهرستان است،اظهار کرد: از آنجایی که ریاست این کمیته با امام جمعه شهرستان است، زمانی که خط مشی دادن موضوعات فرهنگی و تربیتی در مدارس شهرستان در این کمیته شکل بگیرد، اتفاقات خوب و موثری در مدارس رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: اگر قرار است کار تربیتی و پرورشی در مدارس به صورت منسجم و با برنامه پیش برود لازم است که در این کمیته برنامه‌ریزی شود و با برنامه‌ریزی کمیته مسلما کارهای پرورشی و تربیتی به صورت مطلوبتری انجام می‌شود.

فروتن با اشاره به اتفاقاتی که در حوزه آموزش و پرورش در بحث پساکرونا افتاد نیز گفت: دانش‌آموزان دو سال به جهت دور بودن از فضای آموزش حضوری وارد فضای مجازی شدند و این موضوع آسیب‌های جدی بر روی آنها گذاشته است. قطعا در این دو سال، نوع ارتباط و تربیتی که باید به صورت صحیح در حوزه پرورشی به لحاظ تربیتی به نحو مطلوب شکل نگرفته است و لازم است تا با توجه به اینکه آسیب‌هایی که وجود دارد در این رابطه تصمیم‌گیری شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس تصریح کرد: متأسفانه در حال حاضر در بین دانش‌آموزان اعتیاد شدید به فضای مجازی چه به لحاظ بازی‌های رایانه‌ای و چه خود فضای مجازی از منظر نرم افزارهای ارتباطی، وجود دارد و تأثیرپذیری دانش‌آموزان از فضای مجازی بسیار بالاست. باید ببینیم که چه نوع برنامه‌هایی می‌توانیم در این خصوص داشته باشیم.

فروتن ادامه داد: در زیست بوم جدید تربیتی دانش‌آموزان، مدرسه در هفتمین اولویت تأثیرگذاری قرار گرفته است رغبای تربیتی آموزش و پرورش بازی‌های رایانه‌ای، انیمیشن، فضای مجازی و همسالان است که در خصوص کنترل این موارد باید برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

خبرنگار: سیمین رهبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار