فرماندار دماوند تاکید کرد:

استفاده کارآمد از ظرفیت‌های ارزنده بسیج در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی

رودهن (پانا) - به مناسبت هفته بسیج، فرماندار شهرستان دماوند در نشست تخصصی با فرماندهان بسیج ادارات شهرستان دماوند، استفاده کارآمد از ظرفیت‌های ارزنده بسیج در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، در کلیه ادارات شهرستان ضروری برشمرد که باید برنامه‌ریزی و اجرایی شود.

کد مطلب: ۱۳۲۶۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
استفاده کارآمد از ظرفیت‌های ارزنده بسیج در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی

سرهنگ حسن مرشدی فرمانده بسیج ادارات به همراه فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات شهرستان با رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند در هفته بسیج دیدار و گفتگو کردند.

رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند در این نشست ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج، شجره طیبه‌ای است که در عمر با برکت‌ نظام جمهوری اسلامی، همیشه در حل مشکلات کشور پیشگام بوده است.

طاهرخانی در این دیدار بسیج را یاری‌گر نظام اسلامی و مردم دانست و افزود: بعد از تاسیس بسیج، در هر برهه ای که نظام نیاز به ارائه خدمات به ملت بزرگ ایران را داشت بسیج با روحیه فداکاری در کنار مردم برای ارائه خدمات مختلف حضور یافته و خود را در این امر، خدمتگزار اصلی ملت بزرگ ایران می داند.

وی از زحمات و خدمات بسیجیان در مهار کرونا سیل اخیر شهرستان تقدیر و تشکر کرده و گفت: حضور بسیج در کنار دستگاه‌های اجرایی در ارائه خدمات بهتر و سریعتر به شهروندان بسیار تاثیر گذار بود.

فرماندار شهرستان دماوند در پایان خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها با استفاده از ظرفیت بسیج در ادارات ضمن ارائه خدمات مناسب به شهروندان باید نسبت به تبیین دستاوردهای انقلاب به صورت جدی ورود نمایند و خدمات و پیشرفت های انقلاب اسلامی را به طور صحیح بازگو کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار