مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

مدارس منتخب شاهد البرز تجلیل می‌شوند

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در نشست ستاد شاهد آموزش‌ و پرورش استان گفت مدارس شاهد منتخب استان البرز بر اساس عملکرد کاری در 2 بخش آموزشی و پرورشی تجلیل می‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۲۶۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
مدارس منتخب شاهد البرز تجلیل می‌شوند

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در نشست ستاد شاهد آموزش‌ و پرورش استان البرز افزود: طرح ارزیابی مدارس شاهد استان در حال اجراست که می توان از آن برای انتخاب مدارس برتر هم استفاده کرد.

وی تشکیل 2 کارگروه برای انتخاب مدارس و ستاد شاهد استان البرز با هم اندیشی آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: گردهمایی مدارس شاهد استان البرز نیز در فضایی مناسب با مشارکت آموزش و پرورش و بنیاد شهید وامور ایثارگران برنامه ریزی شود.

وی تصریح کرد: اجرای این برنامه می تواند در ایجاد انگیزه و الگوپذیری مدیران و فعالان حوزه مدارس و ستادی شاهد استان تاثیرگذار باشد.

حجرگشت یادآوری کرد: در اجرای طرح ها و جشنواره ملی، مدارس شاهد، استان با جدیت پای کار باشد تا شاهد رشد کیفیت بخشی و کسب رتبه های برتر دانش آموزی و معلمان در سطح کشوری باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش ادامه داد: برای داوری آثار جشنواره ملی ایثارکه برای دانش آموزان طرح شاهد در دوره اول و دوم متوسطه برگزار می شود باید تعامل و همفکری بین دو دستگاه آموزش و پرورش و بنیاد شهید استان اقدام شود.

وی در پایان تاکید کرد: برای اعزام دانش آموزان مدارس شاهد استان به اردوهای پیشرفت که می توانند در تبیین پیشرفت ایران در 43 سال گذشته بسیار موثر، امیدآفرین باشد و خودباوری را در بین آنها تقویت کند که این امر مهم نیاز به هماهنگی با شهرداری جهت اختصاص اتوبوس دارد و همچنین اردوهای پیشرفت دانش آموزی در استان پیوست فرهنگی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار