دو انتصاب جدید در آموزش و پرورش قم

قم(پانا)- معاون جدید تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش استان قم و مدیر جدید ناحیه 2 آموزش و پرورش استان معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۳۲۶۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
دو انتصاب جدید در آموزش و پرورش قم

مراسم تکریم و معارفه معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قم با حضور رحیمی و سانی خانی مدیران کل آموزش و پرورش و ورزش و جوانان استان در نمازخانه آموزش و پرورش قم برگزار شد.
در این مراسم، «علی یزدی» به عنوان معاون جدید تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قم معرفی و از زحمات چندین ساله مجتبی رمضان بیگی معاونت سابق، تقدیر شد.
همچنین در مراسم دیگری که در سالن اجتماعات ناحیه 2 آموزش و پرورش قم برگزار شد، از تلاش های رضا اصل رکن آبادی مدیر سابق آموزش و پرورش ناحیه 2 تقدیر و محمود مطهری به عنوان مدیر جدید این ناحیه معرفی شد.


علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم طی سخنانی در این دو مراسم اظهار کرد: اجرایی شدن مفاد سند تحول بنیادین حرکت به سمت هدفمندی و برنامه محوری است.
وی با بیان اینکه همه باید با سر لوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب زمینه های ایجاد تمدن نوین اسلامی را فراهم سازیم گفت: سنگر مقدس آموزش و پرورش فرصت بسیار مناسبی برای تحقق اهداف بلند نظام مقدس اسلام است که دست اندرکاران این عرصه باید از تمامی ابزار و ظرفیت‌ها برای رشد و شکوفایی آن بهره‌مند گردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار