مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری:

تغذیه صحیح دانش‌آموزان می‌بایست در دستور کار قرار گیرد

شهرری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در جلسه کمیته سلامت، تغذیه سالم دانش‌آموزان را یکی از پر‌اهمیت‌ترین فعالیت مدارس دانست و بر قرار گرفتن توجه به تغذیه صحیح دانش‌آموزان در دستورکار مسئولان و مدارس، تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۵۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
تغذیه صحیح دانش‌آموزان می‌بایست در دستور کار قرار گیرد

جلسه کمیته سلامت در اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با حضور محسن نوروزیان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری، رحمت‌اله قاسمی‌پور معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، کارشناسان و مسئولان اداره علیرضا شوکتی، کارشناس مسئول حراست، لیلا دانشجو کارشناس مسئول مقطع متوسطه، تکتم قرقلو کارشناس بهداشت و سلامت، مهدی توکلی کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد، مریم کاظمی کارشناس امور بانوان، کاظم کمالی معاون پشتیبانی برگزار شد‌.

محسن نوروزیان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری عنوان کرد: عموما جلسات کمیته سلامت با موضوع پایگاه‌های تغذیه سالم برگزار می‌شود و طی این جلسه برگزار شده، نحوه و چگونگی آموزش بستن قرارداد به متصدی پایگاه‌های تغذیه سالم در مدارس نیز مورد تاکید واقع شد.

وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت تغذیه در مدارس، بررسی امکانات موجود و نیز تجهیز بیشتر و بهتر پایگاه‌های تغذیه سالم در اولویت کاری این گروه است که باید با جدیت به آن عمل کرد تا این جدیت در سطح پایگاه‌ها و مدارس نیز دیده شود.

نوروزیان در پایان بیان کرد: از تفاوت‌های چشم‌گیر این جلسه با جلسات پیشین می‌توان به مطرح شدن نحوه بستن قرارداد‌ها با پایگاه‌های تغذیه سالم اشاره کرد که طی این جلسه، به طور کامل توسط کارشناسان بررسی و اصلاح شد.

دانش‌آموز خبرنگار: زهرا هاشم‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار