برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی در کانون وحدت رامشیر

اهواز(پانا) - اولین جشنواره ورزشی دانش‌آموزی کانون فرهنگی هنری وحدت با شرکت ۱۲۰ دانش‌آموز رامشیری در رشته‌های تنیس روی میز، دارت، شطرنج و فوتبال دستی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۵۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی در کانون وحدت رامشیر

علی شریفی، مدیر آموزش و پرورش رامشیر در آئین افتتاحیه این جشنواره با تقدیر از حضور دانش آموزان، گفت: این مسابقات فرصت مناسبی برای ترویج روحیه نشاط و شادابی در بین دانش آموزان پس از دوران سخت کرونا است و سبب ارتقای سطح سلامت و بهداشت روانی آنها می شود.

وی با تاکید براینکه یکی از اهداف سند تحول بنیادین تنوع‌بخشی به محیط‌های تربیتی و یادگیری است، افزود: مسابقات، جشنواره ها و المپیادهای ورزشی به عنوان یک کارگاه بزرگ تربیتی تاثیر بسزایی در شکوفایی استعدادهای دانش آموزان دارند.

مدیر آموزش و پرورش رامشیر در پایان با بیان اینکه جشنواره ورزشی دانش آموزان دختر هم به زودی برگزار می شود، تصریح کرد: می بایست از مدیریت شبکه توزیع برق شهرستان و مدیران و معاونین و مربیان پرورشی مدارسی که در فرایند برگزاری این جشنواره مشارکت فعال داشته اند، صمیمانه تشکر کنم.

گفتنی است نخستین جشنواره ورزشی دانش آموزان پسر با همکاری و همراهی معاونت پرورشی و تربیت بدنی، کارشناس تربیت بدنی و سلامت، مدیریت کانون فرهنگی هنری وحدت و مدیریت مجتمع فرهنگی ورزشی الغدیر آموزش و پرورش شهرستان رامشیر برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار