سرپرست دفتر سلامت وزارت آموزش‌و‌پرورش در پاکدشت:

سفیران سلامت، طلایه داران سلامت در مدارس هستند

پاکدشت(پانا)- سرپرست دفتر سلامت وزارت آموزش‌و‌پرورش در مراسم افتتاحیه سفیران سلامت پاکدشت، سفیران سلامت را طلایه داران سلامت در مدارس خواند.

کد مطلب: ۱۳۲۵۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
سفیران سلامت، طلایه داران سلامت در مدارس هستند

دکتر اعظم گودرزی سرپرست دفتر سلامت وزارت آموزش‌و‌پرورش در مراسم افتتاحیه سفیران سلامت پاکدشت، خطاب به دانش‌آموزان و مسئولین که به عنوان سفیران و طلایه‌داران سلامت در مدارس هستند، این مسئولیت را امر مهمی در مدارس دانست و بیان کرد : در حوزه سلامت آموزش‌و‌پرورش در کل کشور با کمبود ۲۰۰۰۰نیرو مواجه هستیم، به همین دلیل تصمیم گرفتیم طرح سفیران سلامت را اجرایی کنیم تا با کمک دانش‌آموزان مشکلات حوزه سلامت مدارس را حل کنیم.

گودرزی عنوان کرد: شاخص رشد اتاق‌های سلامت ۸/۵ درصد است و ما توانسته‌ایم در مدت ۱۰ماهه فعالیت خود، ۱۳۰۰ اتاق بهداشت احداث کنیم.

دکتر گودرزی ادامه داد: برنامه‌های ویژه‌ای برای تولید محتوا داریم از جمله تالیف کتاب «سفیران سلامت»، رادیو سلامت و طرح «دادرس»، که تمام این موارد در کنار هم باعث رشد سلامت دانش‌آموزان می شود.

در ادامه این مراسم، گروه‌های ورزشی از مدرسه آموزشگاه نور ، گروه سرود از مدارس سعدی و بنت‌الهدی، گروه موسیقی سنتی لکستان و همچنین مجری و هنرمند برجسته پاکدشتی بهزاد‌ فراهانی به اجرای برنامه پرداختند و در انتهای مراسم از سفیران سلامت پاکدشت تقدیر و تشکر شد.

خبرنگار: عباس رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار