فرماندار شهرستان دماوند:

تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید در دستور کار معلمان قرار گیرد

رودهن(پانا)- فرماندار شهرستان دماوند در جلسه شورای آموزش و پرورش رودهن، نهاد آموزش و پرورش را دارای نقشی مهمی در آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی آینده‌سازان ایران اسلامی برشمرد، به طوری که لازم است تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دستور کار معلمان قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۳۲۵۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید در دستور کار معلمان قرار گیرد

جلسه شورای آموزش و پرورش رودهن در سالن اجتماعات این اداره با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد حسینی امام جمعه رودهن، رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، عبدالوهاب امیری بخشدار رودهن، زهرا رستمی مدیر آموزش و‌ پرورش رودهن و دیگر مسئولین اعضای این شورا برگزار شد.

رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند در این جلسه با اشاره به اینکه آموزش و پرورش نقش مهمی در بصیرت‌‌افزایی آینده‌ سازان کشور در شناخت هرچه بهتر مسائل روز و شناخت دشمن را بر عهده دارد، بیان کرد: آموزش و پرورش نقش مهمی در بصیرت‌ افزایی و آگاهی‌بخشی به آینده‌ سازان ایران اسلامی بر عهده دارد؛ با توجه به اتفاقات روزهای اخیر، وظیفه آموزش و پرورش در قبال دانش‌آموزان بیشتر شده است و باید در مدارس، با مسئولیت و تعهد بیشتری در این راستا اقدام تربیتی و شناختی انجام شود تا نوجوانان ما درگیر هجمه‌های شناختی و روانی معاندان نظام نشوند.

وی افزود: امروز همه موظف هستند تا با ارائه راهکارهای هنرمندانه، متفکرانه و مبتکرانه به مقابله با جنگ ترکیبی دشمن رفته و توطئه آنان را خنثی کنند چراکه این موضوع همواره مورد تاکیدمقام معظم رهبری بوده است.

طاهرخانی تصریح کرد: معلمان و مدیران مدارس، ظرفیت عظیمی در ساماندهی، تصمیم گیری و اجرای برنامه‌های اعتقادی، فرهنگی، تربیتی و آموزشی دارند و باید تلاش کنند با برنامه‌ریزی مناسب و برگزاری جلسات فرهنگی و بصیرت‌افزایی، نوجوانان را در مواجهه با هجمه‌های دشمنان قسم خورده نظام، آگاه کنند.

وی در پایان افزود: وظیفه مهم همه ما تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید معلمان در کلاس‌های درس، دستاورد‌ های نظام مقدس اسلامی را در همه زمینه ها برای دانش آموزان تبیین کنند و باید توجه داشت که بیان افتخارات و خدمات انقلاب و عمل به جهاد تبیین، توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار