با حضور معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در مشهد مقدس؛

35 هزار قلم کالای سلامت‌محور به مدارس مشهد ارسال شد

تهران (پانا) - مراسم توزیع 35 هزار قلم کالای بهداشتی و سلامت محور برای تجهیز اتاق‌های بهداشت مدارس، بسته‌های ارتقای بلوغ و نوجوانی مدارس شبانه‌روزی و تجهیزات بهداشتی ویژه حاشیه شهر و مناطق محروم استان با حضور معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در مشهد مقدس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
35 هزار قلم کالای سلامت‌محور به مدارس مشهد ارسال شد

صادق ستاری‌فرد معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، ساحت زیستی و بدنی را یکی از ساحت‌های مهم تربیتی عنوان کرد و توجه به سلامت و بهداشت دانش‌‌آموزان را بسیار حائز اهمیت دانست.

وی با اشاره به اینکه توجه به سلامت و تضمین سلامت مقدمه تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان است تصریح کرد: موضوع سلامت دانش‌آموز اساسا زیربنا و مقدمه تعلیم و تربیت است و کرونا نشان داد اگر سلامت دانش‌آموزان به خطر افتد تعلیم و تربیت هم مختل خواهد شد پس باید به این حوزه نگاه ویژه و جامعی داشته باشیم.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش رویکرد دولت انقلابی و وزارت آموزش و پرورش را رویکردی عدالت‌محور دانست و کمک به مناطق محروم، روستاها و حاشیه شهرها را جزو سرلوحه‌‌ برنامه‌های دستگاه تعلیم و تربیت کشور عنوان کرد.

ستاری‌فرد ادامه داد: با شروع فصل سرد سال و شیوع بیماری‌های فصلی باید نسبت به تامین اقلام و تجهیزات بهداشتی مدارس اقدام می‌شد و آموزش و پرورش استان خراسان رضوی که مثل همیشه پیشگام و پیشران است کاروان بزرگی به تعداد 35 هزار قلم کالای بهداشتی را با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال تهیه و به مدارس استان ارسال کرد‌ که این مهم جای تقدیر دارد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در پایان خطاب به سایر دستگاه‌های مسئول در این زمینه گفت: با آغاز فصل سرد سال که شیوع بیماری‌های فصلی فراگیر می‌شود می‌بایست نسبت به تهیه اقلام و الزاماتی که می‌تواند سلامت دانش‌آموزان را تامین و تضمین کند اقدام و نیازهای اساسی دانش‌آموزان در مناطق محروم، روستایی و حاشیه شهرها چه از لحاظ بهداشتی و چه از لحاظ تغذیه‌ای را مرتفع سازیم و در این بین نیازمند کمک و حمایت بیشتر سایر دستگاه‌ها و نهادها از جمله وزارت بهداشت، سازمان هلال احمر و همچنین عنایت خیرین نیک‌اندیش خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار