درخشش نوجوانان هنرمند خمینی‌شهر در هشتمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه

اصفهان (پانا) - نوجوانان هنرمند دفتر هم‌اندیشی فرهنگ و هنر نوجوان شهرستان خمینی‌شهر در هشتمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه برگزیده شدند.

کد مطلب: ۱۳۲۴۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
درخشش نوجوانان هنرمند خمینی‌شهر در هشتمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه

نوجوانان فیلمساز دفتر هم‌اندیشی فرهنگ و هنر نوجوان شهرستان خمینی‌شهر با فیلم کوتاه «حصار» در هشتمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه شرکت کرد و پس از رقابت‌هایی فشرده و سنگین با کسب عنوان نامزد بهترین فیلمنامه داستانی و دو دیپلم افتخار نویسندگی و کارگردانی بهترین فیلم برای فیلم کوتاه حصار، افتخارآفرینی دیگری را رقم زد.

در این بخش مهسا ابراهیمی، عنوان نامزد بهترین فیلمنامه در محور داستانی را کسب و دیپلم افتخار نویسندگی بهترین فیلم داستانی را دریافت کرد. همچنین مریم رضایی نیز دیپلم افتخار کارگردانی بهترین فیلم داستانی را کسب کرد.

در این دوره از جشنواره که با استقبال خوب دانش‌آموزان از استان‌های مختلف کشور در تهران برگزار شد، آثار نوجوانان در قالب‌های مختلف مورد داوری قرار گرفت و از آثار برتر شامگاه پنجشنبه ۲۶ آبان در سالن بین المللی همایش‌های صدا‌و‌سیما تجلیل شد.

از دیگر عوامل فیلم حصار می‌توان به اکبر نجارپور (بازیگردان و مشاور کارگردان)؛ دانش تاجمیر ریاحی (تصویربردار)؛ نگار هاشمی (منشی صحنه)‌؛ مبینا شریفیان (گریم)، مرتضی احمدی (مشاور پروژه) و ... اشاره کرد.

این فیلم به تهیه‌کنندگی مشترک مریم رضایی و انجمن سینمای جوان دفتر خمینی‌شهر ؛ داستان یک دختر نوجوان ورزشکار و مشکلات خانوادگی او را روایت می‌کند.

دانش‌آموزخبرنگار: تینا نجفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار