جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع):

شهید اجاقلو باید الگوی جوانان امروزی باشد

زنجان (پانا) – جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا عنوان کرد شهید اجاقلو باید الگوی جوانان امروزی باشد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
شهید اجاقلو باید الگوی جوانان امروزی باشد

سردار مجید ارجمندفر دیشب در آیین رونمایی از کتاب زندگینامه شهید ناصر اجاقلو (کلامی‌فرد) با عنوان «مثلث سرخ» اظهار کرد: شهید ناصر اجاقلو، شهید پرافتخار استان زنجان باید الگویی برای تمام جوانان امروزی باشد.

وی ابراز کرد: بنده تشکر ویژه‌ای دارم از نویسنده این کتاب (سرکار خانم سیفی) که با قلم خود، روایتگر زندگینامه و خاطرات این مرد بزرگوار، شهید ناصر اجاقلو شده است.

ارجمندفر خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم بدانیم شهدا چه کسانی بودند و چه کردند، لازم است تاریخ را مطالعه کنیم زیرا با مطالعه تاریخ خواهیم دانست که برای این انقلاب چه خون‌ها که داده‌ایم و چه شیرمردانی این انقلاب به خود دیده و باید امروزه به این امر ببالیم.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با اشاره به هم‌محل بودن با شهید اجاقلو گفت: بنده و شهید اجاقلو از کودکی با هم در یک محل بزرگ شدیم و خاطرات زیادی در آن محل داریم و به خوبی به یاد دارم که او از همان کودکی، فردی متدین و عاشق اهل بیت(ع) بود و همیشه حضور فعالی در مسجد داشت.

وی با بیان اینکه شهید ناصر اجاقلو، بسیار جسور و فردی شجاع بود و در دوران جنگ هم ترسی از دشمن نداشت، اظهار کرد: وقتی شاهد آغاز جنگ عراق علیه ایران شد به‌عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و ٢۶ بهمن ۱۳۶۴‏ با سِمت فرمانده گروهان در فاو عراق بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید شد.

ارجمندفر خاطرنشان کرد: شهید اجاقلو توانست در عرصه جنگ، اسمی بزرگ از خود در تاریخ ایران و استان زنجان بر جای بگذارد.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) از مردم خواست تا در مقابل خون‌های مطهر شهدا با دشمن امروز هم‌دستی نکنند و افزود: امروز به شهدا مدیون هستیم و این امروز وظیفه ما است که با اطاعت از ولایت فقیه و پایبندی به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، دِین خود را ادا کنیم.

وی، تاثیر موضوع جنگ نرم را مهم دانست و گفت: امروز دشمن در تلاش است تا با رسانه، وارد جنگ با ایران شود و نیروهای اطلاعاتی ما شبانه‌روز در تلاش هستند اما این کافی نیست و مردم هم با روشنگری خود باید در مقابل این حجم از حمله سایبری بایستند.

دانش‌آموز خبرنگاران: مهدی حسنلو - علی حسنلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار