فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی:

لازمه امنیت حقیقی و پیشرفت روزافزون کشور، مسئولیت‌پذیری اقشار جامعه است

تبریز (پانا) - فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی لازمه امنیت و پیشرفت روز افزون کشور را مسئولیت‌پذیری اقشار جامعه عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
لازمه امنیت حقیقی و پیشرفت روزافزون کشور، مسئولیت‌پذیری اقشار جامعه است

اصغر عباسقلی‌زاده در نشست خبری خود با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته بسیج، کلمه بسیج را کلمه‌ای مقدس دانست و گفت: بنابر فرموده مقام معظم رهبری و استنباط از گفته ایشان بسیجی کسی است که تمام دارایی خود را فدای انقلاب و اسلام کرده و در بحث‌های اخیر نیز ثابت کرده است که در هر کجای کشور خطر تهدید مظلومیت به پیش آید بسیجی پیشرو است.

وی ادامه داد: طی اتفاقات اخیر و فراخوانی دشمنان از طریق فضای مجازی و ماهواره‌ها برای ایجاد شورش و تحریک افرادی که از دستاوردها و اهداف حقیقی اسلام آگاه نیستند بیانگر این است که انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های بی نظیر آن برای دشمنان قابل تحمل نیست که در این خصوص نیز بسیجیان همیشه پای کار بوده و از کشور و حیثیت حمایت می‌کنند.

عباسقلی زاده از افتتاح کم نظیر نمایشگاهی در طول هفته بسیج در استان آذربایجان شرقی خبر داد و افزود: در این نمایشگاه فناوری‌هایی که در جای خود در دنیا ایجاد نشده یا در جای خود جز فناوری‌های کم نظیر جهانی است، افتتاح خواهد شد.

وی همچنین ادامه داد: در عرصه محرومیت زدایی، فعالیت‌هایی از جمله آبرسانی، خانه سازی، پل سازی، جاده سازی و همچنین تعمیرات در مناطق محروم بسیجیان در هر زمانی پای کار است.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی اذعان کرد: بنابر اعترافات کشورهای غربی، استکبار جهانی و دانشمندان جهانی، کشور ایران توانسته است با وجود جوانان ایرانی برتری پیدا کند و تمام نیازهایی که برای ادامه کشور لازم است را فراهم کند.

وی از تأمین بیش‌از هزاران نیازمندی کشور خبر داد و افزود: اکنون نیز در زمینه دارویی و نیز در زمینه مهمات جنگی تمامی نیازهای کشورمان برطرف شده است که از نمونه‌های بارز آن می‌توان به واکسن کرونا اشاره کرد که با وجود تحریم‌های صورت گرفته شده دانشمندان و پزشکان ایرانی توانسته‌اند پیشرفت چشمگیری را متحمل شوند و ایمنی کامل را برای مردم ایران تأمین کنند.

عباسقلی زاده ادامه داد: دشمن با استفاده از ابزارهای تبلیغی توان مخفی کردن دستاوردهای کشور ایران را برای مردم کشور و تمام جهان بدست آورده است و بنا به همین دلایل پیشرفت ایران چنان به چشم نمی‌خورد.

وی انتشار و اطلاع رسانی دستاوردهای کشور ایران را لازم دانست و افزود: امروزه اگر تعدادی از جوانان تحت تأثیر فرا خوان‌های مجازی به خیابان‌ها آمده‌اند تنها دلیل آن تبلیغ کثیر دشمن است و اگر امروزه نقاط قوت کشور برای جوانان اطلاع رسانی و تبلیغ شود می‌توان این امر را به حداقل رساند.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با توجه به اتفاقات اخیر، افزایش اطلاعات جوانان امروزی را ملزم دانست و ادامه داد: کشور ایران از آزادی کاملی برخوردار است و آزادی که کشورهای غربی تبلیغ می‌کنند آزادی بی بند و باری می‌باشد نه آزادی انسانی.

فرمانده سپاه عاشورا از آمار افراد دستگیر شده خبر داد و گفت: ۷۳ بسیجی در ناآرامی‌های اخیر مصدوم و حتی تعدادی از آنها تخلیه چشم شده‌اند، اما طی این روند ۶٠٠ نفر دستگیر شده بودند که تمامی آنها آزاد شده و تنها سه نفر از دستگیرشدگان تحویل مقامات قضائی داده شده و پرونده آنها نیز در دست بررسی است.

عباسقلی زاده افزود: طی این اتفاقات تلفات جانی و مالی بسیاری قابل مشاهده است که همه آنها نشان از بی وجدانی دشمنان و اینکه بویی از انسانیت به مشامشان نرسیده است می‌دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: لازمه امنیت حقیقی و پیشرفت روز افزون کشور مسئولیت پذیری اقشار جامعه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار