معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش مطرح کرد

موفقیت طرح امین در تغییر نگرش و پاسخ به سوال‌های تربیتی دانش‌آموزان

مشهد (پانا)- معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت طرح امین در تغییر نگرش و پاسخ به سوال‌های تربیتی دانش‌آموزان و شکل‌گیری شخصیت آنان موفق بوده است.

کد مطلب: ۱۳۲۴۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت طرح امین در تغییر نگرش و پاسخ به سوال‌های تربیتی دانش‌آموزان

معصومه نجفی، معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: ما برای اینکه کتابخانه کلاسی را از پایه اول تا ششم در کلاس درس طراحی کنیم و کتابخوانی توسط دانش آموزان انجام شود، باید یک شبکه مفهومی برای خواندن کتاب ها ترسیم کنیم.

وی افزود: از آنجایی که حوزویان با کتاب مانوس هستند و قطعا از طلاب جوان کسانی هستند که با کتاب‌ در حوزه کودک آشنا هستند و خوب است که در تشکیل نقشه مفهومی کمک کنند.

نجفی ادامه داد: نقشه های مفهومی که شکل بگیرد می‌توانیم به نشرها در مورد موضوعاتی که کار نشده، سفارش دهیم و این یکی از مصداق‌های این همکاری است.

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش یعنی آموزش در هم تنیده‌ همراه با تربیت. حوزه در وجوه تربیت، در مواردی که معلم نمی‌تواند ورود پیدا کند، در پاسخ به سوال های تخصصی دانش آموزان و در نگرش دانش آموزان می تواند کمک کند.

نجفی گفت: طرح امین در تغییر نگرش و پاسخ به سوال های تربیتی دانش آموزان و شکل گیری شخصیت آنان موفق بوده است. این شروع یک همکاری است و هر چه جلسه های این‌ چنینی بیشتر برگزار شود و تعامل بین آموزش و پرورش با حوزه بیشتر باشد، زمینه های همکاری بیشتری شکل می گیرد و نتیجه‌‌ های بهتری می گیریم.

دانش آموز خبرنگار: زهرا زراعت کار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار