مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۶:

هدف اصلی از گرامیداشت هفته کتاب، مراجعه تمامی مردم به سوی منبع علمی موثق، یعنی کتاب است

مشهد (پانا) - مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد گفت هدف اصلی از گرامیداشت هفته کتاب، مراجعه تمامی مردم به خصوص دانش‌آموزان به سوی منبع علمی موثق، یعنی کتاب است.

کد مطلب: ۱۳۲۴۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
هدف اصلی از گرامیداشت هفته کتاب، مراجعه تمامی مردم به سوی منبع علمی موثق، یعنی کتاب است

رمضانعلی مسعودی نژاد، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در حاشیه مراسم جشن کتاب دبیرستان مهشید مصلی نژاد گفت: «یک مطالعه‌ درست باید با توجه به پژوهش و اقدام علمی صورت گرفته باشد تا در راستای پیشرفت مورد استفاده قرار گیرد. در حال حاضر یکی از منابع در دسترس مطالعه، فضای مجازی است که در بسیاری از منابع و مطالب علمی و اخبار، اطلاعات مبهمی را دارد که به کذب یا واقعیت داشتن آن نمی‌توان اطمینان کرد؛ به همین دلیل، هدف اصلی ما از گرامیداشت هفته کتاب، مراجعه تمامی مردم به خصوص دانش آموزان به سوی منبع علمی موثق، یعنی کتاب است.»

وی افزود:«کتاب در رأس تمام منابع علمی قرار دارد و زیرمجموعه های آن شامل مجلات و مقاله های علمی پژوهشی است که در قالب های متفاوت در دسترس است. این منابع، قادر به بصیرت افزایی ما در زمینه های مختلف اجتماعی، علمی، فرهنگی و آموزشی است.»

مسعودی نژاد اشاره کرد: «ما می‌توانیم از طریق کتاب، خودمان، مغزمان و اندیشه هایمان را پرورش داده و در راستای پیشرفت علمی جامعه به نحو احسن استفاده کنیم.»

دانش آموز خبرنگار: فروغ الزمان چمن زاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار