مدیر دبیرستان آرمیتا مصلی‌نژاد ناحیه۷ مشهد گفت:

المپیاد درون مدرسه‌ای به‌منظور شاداب‌سازی دانش‌آموزان در مدرسه برگزار می‌شود

مشهد (پانا) - مدیر دبیرستان آرمیتا مصلی‌نژاد ناحیه 7 مشهد گفت المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای به‌منظور شاداب‌سازی مدرسه است و یک محیط پویا و جذاب را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند. اگر این المپیاد درست اجرا شود و در مسیر و هدف مشخصی باشد، حتما موفقیت‌آمیز خواهد بود.

کد مطلب: ۱۳۲۳۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
المپیاد درون مدرسه‌ای به‌منظور شاداب‌سازی دانش‌آموزان در مدرسه برگزار می‌شود

مدیر دبیرستان آرمیتا مصلی نژاد در گفت و گو با پانا گفت: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای مجموعه ای از مسابقاتی است که داخل خود مدرسه صفر تا صد آن برگزار می شود.

کبری ابراهیمی ادامه داد: «ما اعتقاد داریم که اگر قرار باشد فضای مجازی را از دانش آموزان دور کنیم و آنها را به فضای واقعی برگردانیم راز آن این است که محیط جذاب، شاداب و پویایی را در مدرسه و همچنین در منزل ایجاد کنیم که دانش آموزان آهسته آهسته از فضای مجازی فاصله بگیرند. بحمدالله این اتفاق خوب تاکنون رخ داده است.»

وی گفت: «ورزش یک شادمانی همراه خودش دارد که دانش آموزان به آن بسیار علاقه دارند و مطمئناً از بهترین و خاطره انگیزترین ساعات درسی است.»

وی در خصوص رشته های المپیاد درون مدرسه ای عنوان کرد: «این رشته ها در دو بخش گروهی و انفرادی برگزار می شود که رشته های گروهی شامل والیبال، بسکتبال، هندبال بصورت کلاسی تشکیل می شود و با هم به رقابت می پردازند و در نهایت در زمان اختتامیه، ۳ تیم برتر مدرسه معرفی خواهند شد و در رشته های انفرادی مانند رزمی، تکواندو، دفاع شخصی، بازی‌های فکری و شطرنج برگزار می‌شود.»

ابراهیمی در پایان گفت: «ما سعی داریم بنا به استعداد دانش آموزان عزیزمان و امکاناتی که تا حد ممکن در مدرسه برای آنها مهیا کرده ایم انشاالله دانش آموزان توانمند و پویایی را به جامعه معرفی کنیم.»

دانش‌آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار