برگزاری جلسه کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش در اردبیل

اردبیل (پانا) - جلسه کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش با حضور مدیران حوزه علمیه برادران وخواهران در اداره کل آموزش وپرورش اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۳۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش در اردبیل

در این جلسه کلام اله صفری ،مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل با بیان اینکه تربیت دینی دانش آموزان ضرورت اصلی و اساسی در اجرای برنامه های آتی این اداره کل است، پتانسیل موجود در دو نهاد آموزش و پرورش و حوزه های علمیه را بهترین فرصت برای به ظهور رساندن آموزه های دینی در مجموعه آموزش و پرورش عنوان کردند.

وی ضمن اشاره به برنامه های فاخر اجرا شده در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی و همکاری بین دو نهاد، به اهمیت اجرای برنامه های مشترک و تفاهم نامه موجود پرداخت.

حجت السلام مهدی نوروزی، مدیر حوزه های علمیه برادران استان نیز ضمن اشاره به عناوین همکاری و مشارکت حوزه های علمیه در برنامه های آموزشی و پرورشی به موضوع روحانیون طرح امین و بکارگیری سرباز طلبه های شاغل و روحانیون شاغل در آموزش و پرورش در سال جاری و لزوم تقویت و گسترش مدارس صدرا و اهمیت توسعه ورشته علوم و معارف اسلامی و...پرداختند.

وی در ادامه همکاری صمیمانه این دو نهاد مهم فرهنگی را مهم ترین رکن ترویج فرهنگ اسلامی در مدارس دانست.

در این جلسه سید غلامحسن خلیلی موسوی ،معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان هم ضمن ارایه گزارشی در خصوص اهمیت اجرای همایش روحانیون طرح امین در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع)، برگزاری کارگاه های آموزشی و توانمند سازی با حضور ۵۰۰ نفر از روحانیون و مدیران مدارس، نشست حضوری مشترک ائمه جمعه های شهرستانها با مدیران و روسای مناطق و نواحی، مدیرکل و شورای معاونین آموزش و پرورش استان، خواستار ارتباط تنگاتنگ روحانیون و طلاب معزز با مدیران مدارس شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار