فرماندار ملارد:

مهم‌ترین وظیفه معلمان‌ انسان‌سازی و محصول زحمات آنان فرهنگ یک جامعه است

ملارد (پانا) - فرماندار ملارد در نشست هم‌اندیشی فرمانداری با مدیران مدارس بیان کرد مهم‌ترین وظیفه معلمان، انسان‌سازی و محصول زحمات آنان فرهنگ یک جامعه است.

کد مطلب: ۱۳۲۳۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
مهم‌ترین وظیفه معلمان‌ انسان‌سازی و محصول زحمات آنان فرهنگ یک جامعه است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، جابر کریمی فرماندار شهرستان ملارد در نشستی با مدیران مدارس دخترانه این شهرستان که با حضور حجت‌الاسلام مهدی خوبانی امام جمعه و سعید تیموری‌راد، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: مهم‌ترین وظیفه معلمان انسان‌سازی و محصول زحمات آنان فرهنگ یک جامعه است.

وی افزود: نقش بی‌بدیل معلمان در فرهنگ‌سازی بر کسی پوشیده نیست چرا که فرهنگیان با تاثیرگذاری بر نسل جوان، آینده مملکت و پیشرفت در عرصه‌های علمی و فناوری را رقم می‌زنند و با کشف استعدادهای نهفته دانش‌آموزان آنها را در مسیر رشد و بالندگی قرار می‌دهند.

فرماندار ملارد با اشاره به اینکه آموزش و پرورش یکی از نهادهای زیرساختی کشور است که نباید نگاه هزینه‌ای به آن داشت، بیان کرد: دولت تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مشکلات معیشتی معلمین عزیز را برطرف کند تا این قشر اثرگذار دغدغه‌ای در زندگی نداشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد ادامه داد: معلم باید در جامعه عزیز و محترم باشد و اگر می‌خواهیم به جایگاه رفیعی در ابعاد توسعه برسیم، باید شان و منزلت جایگاه معلمین حفظ شود.

در این نشست صمیمی، جمعی از مدیران مدارس به بیان دغدغه‌ها و مشکلات مدارس خود پرداخته و خواستار رفع مشکلات مطروحه از سوی مسئولان این شهرستان به ویژه فرماندار شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار