رئیس انجمن مدیران کنترل کیفیت استان زنجان:

اعضای انجمن کنترل کیفیت زنجان از توانمندی بالایی برخوردارند

زنجان (پانا) - رئیس انجمن مدیران کنترل کیفیت استان زنجان گفت اعضای این تشکل، افراد باسواد و نخبه بوده و از توانمندی‌های بالایی برخوردارند.

کد مطلب: ۱۳۲۲۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
اعضای انجمن کنترل کیفیت زنجان از توانمندی بالایی برخوردارند

علیرضا مینویی امروز در نشست خبری به مناسبت روز ملی کیفیت اظهار کرد: این انجمن متشکل از ۳۷۵ صنعت مختلف و اعضا و مسئولان است.

وی با بیان اینکه بعضی افراد به‌صورت افتخاری و بعضی به‌صورت رسمی عضو این انجمن شده‌اند، خاطرنشان کرد: این اعضا برای اولین بار در ایران، موفق شده‌اند حلقه‌های کیفیت، تخصصی، قضائی و... را تشکیل دهند و استان زنجان در برخی صنایع، حرف اول را در کشور می‌زند.

مینویی افزود: این تشکل جهت حمایت از قشری که سربازان خط مقدم صنعت هستند، تشکیل شده اما متاسفانه آن‌ها مظلوم واقع شده‌اند و این تشکل از توانمندی‌های بالایی برخوردار است.

رئیس انجمن مدیران کنترل کیفیت استان زنجان گفت: نیروهای این انجمن از سواد و مدرک تحصیلی بالایی برخوردار هستند و در میان نیروها نخبگان و مخترعان نیز وجود دارند.

وی ابراز کرد: حقوق پایین نسبت به تلاش این افراد و نظرخواهی نکردن و دعوت نکردن از این تشکل موجب ناامیدی آن‌ها می‌شود.

مینویی با بیان اینکه کیفیت، یک امر فراگیر است، خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی، سازمان‌های ملی استاندارد را سازمان فراسازمانی اعلام کرده اما عملاً شاهد فراسازمانی این سازمان نیستیم.

وی ادامه داد: کاری با کیفت انجام می‌شود که با عشق انجام شود و شخص، وجود خداوند متعال را حس کند و نیازی به بازرسی مسائل نباشد.

رئیس انجمن مدیران کنترل کیفیت استان زنجان در ادامه این نشست به موضوع آموزش و نظامات و قوانین درهم‌تنیده اشاره کرد.

دانش‌آموز خبرنگار: پریا عباسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار