کارشناس مشاوره ناحیه یک بهارستان:

ارتباط موثر با دانش‌آموزان، موجب پیشرفت در اهداف مدرسه می‌شود

بهارستان یک (پانا) - کارشناس مشاوره ناحیه یک بهارستان در دومین جلسه توانمندسازی مدیران متوسطه اول، ارتباط موثر با دانش‌آموزان را موجب پیشرفت در اهداف مدرسه دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۲۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
ارتباط موثر با دانش‌آموزان، موجب پیشرفت در اهداف مدرسه می‌شود

هادی اسدی، کارشناس مشاوره ناحیه یک بهارستان در دومین جلسه توانمند‌سازی مدیران متوسطه اول، ضمن تاکید بر اهمیت ارتباط موثر با دانش‌آموزان گفت: زمانی که شما با فرد یا افراد دیگری در حال برقراری ارتباط هستید، زبان بدن، ارتباط چشمی، نحوه برخورد و گوش کردن به حرف‌های آنان، تعیین‌کننده کیفیت این ارتباط هستند؛ از این‌رو اگر شما از الگوهای صحیح پیروی کنید، مطمئنا ارتباط بهتری با دانش‌آموزان خواهید داشت‌.

وی در ادامه افزود: همانطور که ارتباط شما با کارمندان خود، تاثیر مستقیمی بر نحوه عملکرد و در نهایت پیشرفت مدرسه خواهد داشت، ارتباط موثر شما با دانش‌آموزان نیز به رشد عملکرد آن‌ها منجر می‌شود.

اسدی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان شما زمانی که ارتباط دوستانه و موفقی با شما داشته باشند، اهداف شما و مدرسه را، اهداف خود می‌دانند و همگی در یک جهت برای بهبود شرایط، تلاش می‌کنند.

وی در پایان به بیان موضوعاتی مانند چگونگی ایجاد شادی پایدار در دانش‌آموزان، آموزش تکنیک‌ها و تمرین‌های موثر در ایجاد شادی پایدار در مدرسه، پرداخت.

خبرنگار: رضا نیکجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار