افتتاح موسسه خیریه شجره طیبه در نایین/ فیلم

نایین(پانا) - موسسه خیریه شجره طیبه با شعار حمایت از استعداد‌های درخشان در خانواده‌های نیازمند، در نایین افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۲۲۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح موسسه خیریه شجره طیبه در نایین/ فیلم

بیستمین شعبه خیریه شجره طیبه در شهرستان نایین افتتاح شد. این موسسه در سال ۱۳۸۳ به مصداق آیه ۲۴ سوره ابراهیم تاسیس شد و هدف این خیریه، حمایت از استعداد های درخشان در خانواده های نیازمند است.

علی آقاجانی، معاونت آموزش و پژوهش موسسه خیریه شجره طیبه در این آئین، اظهار کرد: پذیرش دانش آموزان در موسسه بر اساس اساسنامه بچه هایی با استعداد های درخشان است که در سامانه اینترنتی به همین نام، قابل مشاهده و ثبت نام است. فرآیند پذیرش به دو مورد استعداد سنجی و رغبت سنجی تقسیم می‌شود.

علی اقبال، عضو هیات مدیره موسسه خیریه و قرض الحسنه شجره طیبه نیز ضمن درخواست همکاری مسئولان، خاطرنشان کرد: امیدواریم به این موسسه که به منظور خدمت به نخبگان است، به صورت دوچندان در برابر دیگر موسسات همکاری شود.

محمد کریمی، سرپرست فرمانداری نایین به حمایت دستگاه های دولتی در امور خیریه اشاره و اظهار کرد: هر کاری که از دست ما و دستگاه های دولتی در پیشبرد اهداف خیر و نیک بر می آید، با کمال میل انجام می دهیم.

حمید شهریاری، مدیر آموزش‌ و پرورش نایین نیز در این آئین گفت: شهرستان نایین دارای استعداد های خیلی خوب و دارای ۶ هزار دانش آموز است که اگر از لحاظ ساختاری صحبت کنیم، دارای محرومیت در عدالت آموزشی هستند. باید در مدارسی درس بخوانند که بالای ۴۰ ۵۰ سال قدمت دارند و به موسسات تراز آموزشی و علمی دسترسی چندانی نداریم و خیلی از دانش آموزان در معرض آسیب های اجتماعی هستند و متاسفانه ما باید نظاره گر افول آنها باشیم.

وی ادامه داد: ان شاء الله این موسسه فعال و خوب بتواند همانند سایر نقاط، در شهرستان نایین نیز یاری دهنده نخبگان و ظرفیت های علمی باشد چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب، ایران قوی با جهش علمی به دست می آید.

شهریاری افزود: ما در شهرستان نایین دارای چند ظرفیت علمی که رتبه برتر جشنواره خوارزمی استان اصفهان شدند، هستیم اما با توجه به کمبود ها، اگر نواقص برطرف شود، ظرفیت های شهرستان می‌توانند در جشنواره های علمی و پژوهشی در سطح کشور، خوش بدرخشند.

سرهنگ دوم پاسدار محمد حسین الیاسی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین به بیانات رهبر معظم انقلاب در گام دوم اشاره و تصریح کرد: نام گذاری شجره طیبه کار بسیار خوبی است و معتقدیم دشمن در گام دوم، هرچیزی که رهبری برای ما ترسیم کردند را مورد هدف قرار داده است چرا که با مشاهده حوادث چند هفته اخیر در کشور و در سطح دانشگاه ها دریافتیم باید در کنار حمایت های علمی و پژوهشی از نخبگان و ظرفیت های تراز علمی، بنیه دینی، اعتقادی و تربیتی نیز تقویت شود.

به گزارش پانا، این آئین با حضور محمد کریمی سرپرست‌ فرمانداری، محمد حسین الیاسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، هادی کیان مهر فرمانده نیروی انتظامی، حمید شهریاری مدیر آموزش و پرورش، حسن شفیعی شهردار نایین و دیگر مسئولان برگزار شد.

خبرنگار: محمد مهدی اشرف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار