سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد؛

تلاش آموزش و پرورش برای تسریع در روند رتبه‌بندی معلمان‌

تهران(پانا) - سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در جمع مدیران و روسای ادارات شهرستان‌های استان تهران از تلاش و برنامه‌ریزی به منظور تسریع در انجام رتبه‌بندی معلمان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۲۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تلاش آموزش و پرورش برای تسریع در روند رتبه‌بندی معلمان‌

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، صادق ستاری‌فرد سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش طی تماس تلفنی در جمع روسای مناطق ۲۱ گانه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: برای پیش‌بینی بودجه سال آینده و برطرف کردن ایرادات رتبه‌بندی می‌بایست در تأیید رتبه‌بندی همکاران اقدامات لازم را انجام می‌دادیم و در تلاشیم با برنامه‌ریزی بهتر رتبه‌بندی معلمان را با سرعت بیشتر انجام دهیم.

وی ضمن تشکر از همکاری خوب مدیران در بخش ثبت نظرات و پیشرفت روند کار بیان کرد: در ادارات، مافوق هر واحد باید مستندات زیر مجموعه خود را تایید کند به عنوان مثال تایید مستندات نیروهای حوزه پرورشی بر عهده معاون پرورشی و فرهنگی است.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: مسئولان باید کار گروه‌های تخصصی تشکیل دهند و نسبت به تعیین رتبه افراد اقدام کنند و نتیجه آن کارگروه را در اختیار هیات کمیته قرار بدهند و در آن‌جا تایید نهایی صورت بگیرد.

ستاری‌فرد در ادامه با اشاره به تشکیل کار‌گروه‌ها اظهار کرد: اگر ما ۵ کارگروه متشکل از ۵ معاون در استان و شهرستان تعریف کنیم، می‌توانیم با تقسیم کار، سرعت عمل ثبت نظرات را بالا ببریم. کار اجرایی نیز توسط معاونت پشتیبانی انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: آن چیزی که بسیار ضرورت دارد ثبت و رد تمامی مستندات هست، چون امکان ارتقای آن هم در آئین‌نامه پیش‌بینی شده، پیشنهاد ما این است که فرمی که توسط کارگروه تخصصی تکمیل می‌شود، حتماً آرشیو شود‌ تا در صورت نیاز بر مبنای آن به اعتراضات احتمالی همکاران اقدام کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار