سرپرست آموزش و پرورش منطقه۱۹ شهر تهران:

پیشرفت دختران ایران اسلامی در سطوح جهانی برای استکبار جهانی قابل هضم نیست

تهران (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۹ شهر تهران عنوان کرد پیشرفت دختران ایران اسلامی در سطوح جهانی برای استکبار جهانی قابل هضم نیست.

کد مطلب: ۱۳۲۱۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت دختران ایران اسلامی در سطوح جهانی برای استکبار جهانی قابل هضم نیست

حبیب اله قربانی‌مهر در این گفت‌و‌گوی بین نسلی ضمن پاسخگویی به پرسش‌های دانش‌آموزان با بیان اینکه بی‌هویت کردن دختران دانش‌آموز از برنامه‌های دشمنان نظام است، اظهار کرد: دختران ما باید با آگاهی و هوشیاری تمام مراقب شرایط موجود باشند.

قربانی‌مهر افزود: دختران ما باید تاریخ تمدن کشور را مطالعه کنند و آگاه باشند که زنان و بانوان نامدار و پرافتخار ایران باستان و ایران اسلامی همواره در اتفاقات و جریان‌های مهم کشور، نقش‌آفرین بوده و سهم به‌سزایی در عزت و اقتدار کشور بر عهده داشتند.

وی گفت: اتفاقات اخیر جامعه، نقشه و دسیسه دشمنان ایران است، توطئه‌ای است برای بی‌ارزش کردن منزلت و شان دختران کشورمان. دختران عزیز ما باید در هر شرایطی اصالت و هویت ایرانی و اسلامی خود را حفظ کنند.

قربانی‌مهر با اشاره به اینکه دختران امروز مادران آینده و محور و تکیه‌گاه هر خانواده‌ای هستند اظهار کرد: از هم پاشیدن هر خانواده در واقع از هم پاشیدن جامعه خواهد بود که این موضوع دقیقاً هدف ویژه و اصلی دشمنان نظام است.‌

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار