توسلی در گفت‌و‌گو با پانا:

نوجوانان نباید در فضای سنگین رسانه‌ای که علیه کشور حاکم است، آسیب ببینند

تهران (پانا) - نماینده مردم همدان در مجلس گفت نوجوانان و‌ جوانان نباید در فضای سنگین رسانه‌ای که علیه کشور در فضای مجازی حاکم است، آسیب ببینند.

کد مطلب: ۱۳۲۱۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
نوجوانان نباید در فضای سنگین رسانه‌ای که علیه کشور حاکم است، آسیب ببینند

فتح الله توسلی در گفت‌و‌گو با پانا ضمن اشاره به نامگذاری ۱۳ آبان به نام روز دانش آموز، اظهار کرد: «واقعیت این است که ما طی چند سال گذشته نتوانستیم سیستم آموزش را به گونه‌‌ای ایجاد کنیم که همگام و همزمان با فضای مجازی پیش برود.»

وی افزود: «آموزش و پرورش باید برای مقابله با آن حجم سنگینی از داده‌های غلط و مخالف آرمان‌های انقلاب و نظام که در ذهن نوجوانان و جوانان تزریق می‌شود، برنامه داشته باشد.»

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با طرح این سوال که کدام نهاد در کشور برای نوجوانان و جوانان تولید ادبیات کرده است؟ گفت: «چقدر ادبیات ما در فضای مجازی با ارزش‌های انقلابی است؟ چرا در زمان جنگ ما نوجوانانی چون شهید فهمیده داشتیم؟ چون فضای عمومی کشور، فضای فداکاری، حفظ نظام و انقلاب و جانفشانی بود. دستگاه‌‌های مختلف برای نوجوانان و جوانان تاکنون چه برنامه‌ای انجام داده‌‌اند؟»

وی در پایان خاطرنشان کرد: «بسیاری از جوانان امروز اعتراض دارند اما وقتی با آنها صحبت می‌کنیم، متوجه می‌شویم که ارتباط جامعه با نوجوانان و جوانان قطع شده است. نوجوانان و‌ جوانان نباید در فضای سنگین رسانه‌ای که علیه کشور در فضای مجازی حاکم است، آسیب ببینند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار