برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در گیلان

رشت (پانا) - مراسم 13 آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در تمامی استان‌های کشور با شعار محوری «١٣آبان حماسۀ ایستادگی، مقاومت و استکبار‌ستیزی» در روز جمعه برگزار شد و ملت استکبار‌ستیز ایران بار دیگر با نمایش وحدت و عظمت خود، به دشمن پاسخی کوبنده و قاطع دادند.

کد مطلب: ۱۳۲۱۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در گیلان

سیزدهم آبان، نماد آزادگی، ایستادگی و استکبارستیزی ملت مسلمان و مبارز ایران اسلامی است که هر ساله پیر و جوان، مرد و زن، دانشجو و دانش‌آموز برای دفاع از آرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی (ره) و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی، پرشورتر از گذشته در راهپیمایی این روز تاریخی حاضر می‌شوند و با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل اراده استوار و پولادین خود را در مسیر استکبارستیزی به رخ جهانیان می‌کشانند.

بی‌شک راهپیمایی ۱۳ آبان امسال به سبب اقدامات کورکورانه فریب‌خوردگان استکبار جهانی در هتک حرمت به ساحت مقدسات دینی، به آتش کشیدن اماکن مقدسه، تخریب اموال عمومی و نیز اقدام تروریستی عوامل استکبار جهانی داعش خبیث در تجاوز به حریم اهل بیت (ع) و به شهادت رساندن زائران و مجاوران حرم مطهر احمد بن موسی (ع) با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.

این راهپیمایی در شهر رشت مرکز گیلان ساعت ۱۰ صبح از چندین مسیر آغاز شد و در میدان مصلی با سخنرانی حشمت‌الله قنبری، استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام خاتمه یافت.

نمازگزاران در این مراسم و پس از قرائت بیانیه دانش آموزان با شعارهای آزادی خواهان از جمله هیهات من الذله، انزجار خود را از هنجارشکنی‌ها نشان دادند.

پس از آن راهپیمایان با حضور در مصلی امام خمینی (ره) از خطبه‌های نماز جمعه آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت بهره‌مند شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار