رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با پانا:

دانش‌آموزان دهه‌های 80 و 90 مانند بچه‌های نسل قدیم وفادار به انقلاب هستند

تهران (پانا) - رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران بر ضرورت استفاده از روش‌های نو و کارآمد برای تربیت نسل جدید تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۱۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان دهه‌های 80 و 90 مانند بچه‌های نسل قدیم وفادار به انقلاب هستند

مهدی نعیمی در جریان راهپیمایی 13 آبان، با حضور در غرفه فرزندان حاج قاسم سازمان دانش‌آموزی و در گفت‌وگو با پانا اظهار داشت: علاقه‌، سلیقه و ذائقه دانش‌آموزان امروز با بچه‌های دهه‌های ۵۰ و ۶۰ متفاوت است. بنابراین باید روش‌های متفاوتی برای تربیت و پرورش دانش‌آموزان مدنظر باشد.

وی افزود: دانش‌آموزان دهه ۸۰ از نظر پایبندی به آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و انقلاب، همان دانش‌آموزان سال ۱۳۵۷ هستند و تنها روش‌های تربیتی ما تفاوت کرده است.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: ما امروز در مواجهه با نسل جدید باید با روش‌های نوین بتوانیم همان دانش‌آموزانی را تربیت کنیم که در دهه ۵۰ انقلاب کردند، پای انقلاب ایستادند و مبارزه کردند، در ۸ سال دفاع مقدس حضور داشتند و این روزها نیز مدافع حرم و امنیت شده‌اند.

نعیمی اضافه کرد: دانش‌آموزان نسل جدید و دهه‌های ۸۰ و ۹۰ از نظر تفکر انقلابی مانند دانش‌آموزان نسل قدیم هستند و ما باید بتوانیم این دانش آموزان را به همان سبک تربیتی نزدیک کنیم.

* دانش‌آموز خبرنگار: سارا بتولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار