بازدید مسئولین آموزش و پرورش منطقه ١٣ از آزمایشگاه دبیرستان فرزانگان‌۴

تهران (پانا) - به مناسبت روز ملی آزمایشگاه، چند تن از مسئولین آموزش و پرورش منطقه ۱۳ از آزمایشگاه دبیرستان فرزانگان‌۴ دیدن کردند و از برگزیدگان برتر رشته‌های آزمایشگاهی تقدیر به عمل آوردند.

کد مطلب: ۱۳۲۰۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مسئولین آموزش و پرورش منطقه ١٣ از آزمایشگاه دبیرستان فرزانگان‌۴

این مراسم به همت مسئولین دبیرستان فرزانگان‌۴ و با حضور دانش‌آموزان و مدرسین و سایر کادر مدرسه در محل سالن اجتماعات و آزمایشگاه ها برگزار شد و این دبیرستان میزبان سه تن از مسئولین آموزش و پرورش ، امیر علیجانی معاون آموزش متوسطه شهر تهران، احمد اسدی معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۳، موسوی رییس اداره تکنولوژی و سروش مسئول گروه های آموزشی منطقه ۱۳ بودند.

علیجانی، ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسن عسگری (ع) و نیز گرامیداشت روز دانش‌آموز، آزمایشگاه را محلی برای نزدیک شدن علم با عمل دانست و بر این باور بود که در این مکان به بسیاری از علوم می‌توان دست یافت.

وی اذعان کرد که ابو‌علی‌سینا علم فرضی خود را از طریق آزمایش و اثبات جامه عمل می‌پوشاند و علوم تئوری را به عملی تبدیل می‌کرد.


وی دانش‌آموزان را به این روش ابو‌علی‌سینا و همچنین مدارس را به استفاده علمی از امکانات خارج از مدرسه تشویق کرد و گفت: مدارس هوشمند، مدارسی هستند که از امکانات علمی خارج از مدرسه استفاده می‌کنند و همچنین نقش پرورش تفکر خلاق را در پرورش خلاقیت بسزا و برجسته دانست و از دانش‌آموزان خواست تا از این محیط علمی در جهت ارتقا سطح دانش نهایت استفاده را کنند.

اعظم پشمینه، مدیر دبیرستان به ایراد سخنانی چند مبنی بر شاخصه‌های مدرسه ایده‌آل از نظر رهبری و سند تحول بنیادی و چگونگی بهتر شدن محیط آزمایشگاه از نظر سند تحول و نقش آن در تثبیت یاد‌گیری و پرورش دانش‌آموزان و کسب مهارت در زندگی روزمره پرداخت.

این مراسم با تداراکات جشن و سور نیز همراه بود ابتدا زنگ آزمایشگاه نواخته شد و سپس گروه نمایشی دختران پایه نهم نمایش تحت عنوان ایمنی اجرا کردند.

در پایان با حضور مسئولین از نفرات برتر مسابقات خوارزمی، آزمایشگاهی و ابن سینا تقدیر صورت گرفت.

دانش‌آموز خبرنگار: کوثر شهرباف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار