معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش فلاورجان:

معاونان و مربیان پرورشی نقش مهمی در تربیت دانش‌آموزان و شکل‌گیری شخصیت آن‌ها دارند

فلاورجان (پانا) - معاون پرورشی‌ و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش فلاورجان عنوان کرد معاونان و مربیان پرورشی نقش مهمی در تربیت دانش‌آموزان و شکل‌گیری شخصیت آن‌ها دارند.

کد مطلب: ۱۳۲۰۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
معاونان و مربیان پرورشی نقش مهمی در تربیت دانش‌آموزان و شکل‌گیری شخصیت آن‌ها دارند

اولین همایش معاونین و مربیان پرورشی مدارس شهرستان فلاورجان با حضور حسینعلی امینی مدیر آموزش و پرورش، رمضان رحیمی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی در سالن اجتماعات امام علی(ع) برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رمضان رحیمی معاون پرورشی با اشاره به اینکه بعد از خانواده، مدرسه به‌ویژه مربیان تربیتی و پرورشی نقش مهمی در تربیت دانش‌آموزان و شکل‌گیری شخصیت آنها دارند، افزود: نقش الگویی مربیان پرورشی، در تربیت دانش‌آموزان غیرقابل انکار است و بر هیچکس پوشیده نیست.

رمضان رحیمی در ادامه گفت: در سال تحصیلی گذشته با توجه به آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان، حوزه معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی با تمرکز بر مربی پرورشی و استفاده از ظرفیت معلمان مدارس، برنامه‌ریزی‌های متعددی صورت گرفت و از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی موجود، فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی در شبکه دانش آموزی شاد برنامه‌ریزی و اجرا شد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش فلاورجان با بیان رویکرد جدید برنامه‌های فرهنگی در مدارس، اظهار کرد: کسانی که در مدارس فعالیت می‌کنند، فضاها و خواسته‌های دانش‌آموزان را بهتر لمس می‌کنند و حوزه جذاب مورد علاقه دانش‌آموزان از قبیل اردوها و مسابقات و سایر برنامه‌های تفریحی را می‌شناسند که باید در همین راستا توجه بیشتری شود.

رمضان رحیمی معاون پرورشی، برپایی نماز اول وقت در مدارس را مهم دانست و تصریح کرد: باید اولویت اول مدارس برگزاری نماز جماعت باشد و با همکاری و پیگیری معاونان و مربیان پرورشی و مشارکت تمام عوامل تعلیم و تربیت نماز جماعت اول وقت به‌نحو شایسته در همه مدارس برگزار شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید نماز جماعت در کلیه مدارس برگزار می‌شود که در این خصوص 35 نفر از خواهران و برادران طلبه در قالب طرح امین و 5 طلبه وظیفه در مدارس حضور پیدا خواهند کرد و در زمینه برپایی نماز جماعت، پاسخ به شبهات و مسائل دینی فعالیت خواهند کرد.

در ادامه درباره هیات‌های‌ دانش‌آموزی، انتخابات شورای دانش‌آموزی، مسابقات فرهنگی و هنری و قرآنی و مناسبت‌ها مطالبی ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار