دانش‌آموزان مدافع اسلام و پاسدار حق و حقیقتند

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت دانش‌آموزان دختر و پسر دهه هشتادی بهارستان علم و ادب مدافعین صادق اسلام و پاسداران دلسوز حق و حقیقت و عاشقان دلبسته حریم و حرم ولایت هستند.

کد مطلب: ۱۳۲۰۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان مدافع اسلام و پاسدار حق و حقیقتند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، سید علیرضا موسوی نژاد، در آیین نواختن زنگ استکبارستیزی و همایش 2هزار نفری دختران دهه هشتادی که در فرهنگ سرای شهرداری بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: در نبرد شناختی که در جامعه حاضر وجود دارد و بخشی از جنگ ترکیبی است، قواعد حوزه اندیشیدن و تحلیل می‌شود.

وی، دانش آموزان دختر حاضر در این آیین را مورد خطاب قرار داد و اذعان کرد: شما دهه هشتادی‌های بصیر ولایتمدار و انقلابی، انقلاب اسلامی ملت ایران را که توسط امام خمینی(ره) پایه گذاری شد، را به نقطه اصلی خودش خواهید رساند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، از نسل دهه هشتادی خطه قهستان زمین به عنوان نسلی بصیر، مومن و دشمن شناس یاد کرد که با درایت و تیزهوشی به سرعت خط دشمن را در غبار فتنه ها پیدا کرد و مسیر خود را از منافقین و داعشیان استکبار جدا کرد.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که دانش‌آموزان بهارستان علم و ادب همچون سایر همکلاسی های غیور خود به خاطر حادثه تروریستی شیراز که با دست داعشی صفتان مزدور دشمن رقم خورد، به شدت عصبانی بوده و در حالی که سوگوار شهادت سه تن از دانش‌آموزان حرم شاهچراغ هستند، خواهان انتقام سخت از دشمنند و این مهم را در 13 آبان فریاد خواهند زد.

به گفته موسوی نژاد؛ آموزش و پرورش خراسان جنوبی ، در مسائل فرهنگی و پرورشی، بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی دانش‌آموزان نسل امروز را جزء اولویت‌های خود قرار داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار