امام جماعت مدرسه شهدای بانک مسکن قرچک:

امروز اصلی‌ترین هدف دشمن تقدیس‌زدایی است

قرچک (پانا) - امام جماعت مدرسه علیرضا بیگی در مراسم زنگ استکبارستیزی، در مدرسه بانک مسکن هدف دشمن را تقدیس‌زدایی و بی‌ارزش نشان دادن کلمه زن دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۰۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
امروز اصلی‌ترین هدف دشمن تقدیس‌زدایی است

علیرضا بیگی، امام جماعت مدرسه شهدای بانک مسکن قرچک، ضمن تشکر از اهتمام حضور مسئولین و تبریک روز دانش آموز گفت: امروز بعد از گذشت چهل سال از انقلاب، آنچه همه شنیده ایم کلمه مقدس است، هرچیزی که با خداوند عالم ارتباطی داشته باشد مقدس است و آنچه واضح است مقدس بودن ملت است چه ملت ما چه ملت دیگر کشور ها.

وی در ادامه گفت: همه ما در یک کشور مسلمان زندگی می‌کنیم، چه بسا این ملت و خاک مقدس تر از آن است، چرا که برای حفظ وجب به وجب آن خون ها ریخته شده است.

بیگی همچنین در خصوص هدف اصلی دشمن گفت: یکی از اصلی ترین اهداف دشمن تقدس زدایی است. آنها در حال ایجاد تفرقه در دین و دینداری هستند و قصد دارند تا ملتی بسازند که در آن کلمه زن بی ارزش و غیر مقدس باشد.

امام جماعت مدرسه شهدای بانک مسکن قرچک، گفت: آنچه که در یک بچه شیعه وجود دارد غیرت است، غیرتی برای خاک و نوامیس و این همان چیزی است که شهدا آن را داشتند که در دوران جنگ تحمیلی و یا در زمان کرونا در خود نشان دادند. دشمن می‌خواهد این غیرت و عرق ملی که در برابر کشور داریم را بگیرد.

وی افزود: ما به عنوان یک ایرانی، نباید اجازه نفوذ دشمن از میان روزنه ها را بدهیم، زیرا انقلابی که در آن شهدای دانش‌آموز داشته است نشان دهنده این است که هر قطره خونی که از رگ های مقدس آنها بر خاک میهن ریخته است ارزش بیشتری دارد.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه صالح پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار