معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی:

ملت ایران با حضور در راهپیمایی 13 آبان خواب دشمنان را پریشان می‌کند

زنجان (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دشمن همواره از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، خواب‌های متعددی برای ایران اسلامی دیده که همه آن‌ها پریشان بوده گفت خواب امروز آن‌ها نیز با حضور حماسی ملت غیور ایران در راهپیمایی 13 آبان پریشان خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
ملت ایران با حضور در راهپیمایی 13 آبان خواب دشمنان را پریشان می‌کند

احمد محمودزاده امروز در آیین زنگ ملی مبارزه با استکبار جهانی در زنجان اظهار کرد: دشمن و نظام سلطه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، خواب‌های متعددی برای انقلاب دیده اما خوشبختانه تمام این خواب‌ها پریشان بوده است.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تصریح کرد: حضور باشکوه ملت ایران و به‌ویژه دانش‌آموزان در راهپیمایی 13 آبان، تودهنی خوبی برای کسانی خواهد بود که خواب‌های زیادی از ابتدای پیروزی انقلاب برای نظام جمهوری اسلامی می‌بینند و خواب امروز آن‌ها نیز با حضور ملت غیور ایران در راهپیمایی 13 آبان، پریشان خواهد شد.

محمودزاده با اشاره به 3 مناسبت مهم 13 آبان خاطرنشان کرد: تبعید حضرت امام خمینی(ره) در سال 1343 بعد از افشاگری علیه رژیم پهلوی و اعتراض به کاپیتولاسیون، کشتار عده‌ای از دانش‌آموزان معترض به رژیم شاهنشاهی در مقابل دانشگاه تهران در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358 مناسبت‌هایی هستند که سبب اهمیت این روز شده‌اند.

وی افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا حماسه بزرگی بود که امام خمینی(ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یادکردند.

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون خیلی با عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مخالفت دارد و علاقه‌مند نیست که ایران در منطقه تسلط داشته باشد.

وی با بیان اینکه دشمن همواره سعی کرده تا ایران را با موضوعات مختلفی درگیر کند که یکی از آن‌ها جنگ تحمیلی بود، اظهار کرد: 36 هزار شهید دانش‌آموز و 5 هزار شهید فرهنگی تقدیم نظام جمهوری اسلامی شده که 525 شهید دانش‌آموز و 49 شهید فرهنگی متعلق به استان زنجان است.

محمودزاده تصریح کرد: امروز اگر امنیت، آرامش و اقتدار ایران اسلامی به رخ دشمنان کشیده می‌شود به برکت خون مطهر شهدا است که مفاهیم آن باید برای نسل‌های آینده منتقل شود.

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: دشمن همواره برنامه‌های سخت‌افزاری زیادی با حضور در افغانستان، سوریه، عراق و یمن برای تسلط بر ایران به کار بست اما خوشبختانه هیچگاه موفق نشد.

وی با بیان اینکه دشمن بعد از عدم موفقیت در بخش سخت‌افزاری به حوزه نرم ورود کرده است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران رتبه 16 علمی در دنیا را دارد اما هدف دشمن، ممانعت از طی مدارج علمی توسط دانش‌آموزان و دانشمندان ایرانی است.

محمودزاده با تاکید بر اینکه تحقق ایران قوی با کمک و همت دانش‌آموزان اتفاق می‌افتد، ابراز کرد: راه و رسم شهیدان را با آگاهی بیشتر و کسب اطلاعات کامل از حوزه‌های مختلف باید ادامه دهیم.

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب، نیروی انسانی را بزرگترین و مهمترین سرمایه کشور بیان می‌کنند و تاکید می‌کنند که تربیت خوبی برای نیروی انسانی در کلاس‌های درس باید شکل گیرد چرا که آینده نظام اسلامی در داخل کلاس‌های درس شکل می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار