رئیس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی:

روز ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی دانش‌آموزان است

تبریز (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی ضمن اعلام برنامه‌های این سازمان در روز دانش‌آموز ، این روز را نماد استکبارستیزی دانش‌آموزان خواند و آنها را به حضور پرشور در راهپیمائی ۱۳ آبان دعوت کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
روز ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی دانش‌آموزان است

صمد علیزاده ضمن تبریک روز دانش آموز به تمامی دانش آموزان متعهد و انقلابی گفت: سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی نیز همگام با سراسر کشور با اجرای برنامه های ویژه به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز در صحنه حضور خواهند داشت.

وی به تشریح برنامه های این سازمان پرداخت و افزود: برگزاری غرفه سازمان در مسیر راهپیمایی کرسی آزاداندیشی مرگ بر آمریکا، صبحگاه مشترک تشکل های دانش آموزی، پویش نماد وطن، سلفی پویش قطره دریاست، نوای انقلاب، پویش مهر همکلاسی، همکلاسی شهید، پویش "من در راهپیمایی ۱۳ آبان شر‌کت می کنم زیرا..." توسط خبرنگار دانش آموزان خبرگزاری پانا و برنامه های ویژه مدارس تشکیلاتی از جمله برنامه های شاخص این سازمان برای بزرگداشت این روز بزرگ است.

رئیس سازمان دانش آموزی استان از نسشت صمیمی نمایندگان منتخب مجلس دانش آموزی با مسئولین استانی و شهرستانی خبر داد و ادامه داد: این نمایندگان در مدارس منتخب نیز با سخنرانی های خود به تبیین نقشه ها و توطئه های استکبار جهانی می پردازند و راه‌های مقابله با این استکبار و رسالت دانش آموزان در این زمینه را یادآور می شوند. نشست خبری در خصوص نقش ها و کارکردهای دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی با خبرگزاری‌ها از دیگر برنامه های این سازمان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار