رئیس مجلس دانش‌آموزی دختران چهارمحال و بختیاری:

روز دانش‌آموز فرصتی برای تجدید عهد با قلم، کتاب، دین و دانش است

شهرکرد(پانا) - رئیس مجلس دانش‌آموزی دختران استان چهارمحال و بختیاری، روز دانش‌آموز را فرصتی برای تجدید عهد با قلم، کتاب، دین و دانش دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۹۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
روز دانش‌آموز فرصتی برای تجدید عهد با قلم، کتاب، دین و دانش است

آیدا احمدی در آستانه ۱۳ آبان در گفت‌وگو با پانا گفت: «دانش آموزان گل بوته هایی تشنه در کنار جویبار این دیار و زادگان چشمه‌ساران بهارند و هر مدرسه آبشخور آب حیات است. روز دانش آموز فرصتی برای تجدید عهد با قلم، کتاب و دین و دانش است. دانش آموزی که قدر گوهر خویش را بشناسد و ارزش زندگی و زمان را بداند مجاهدی است که در سنگر دانش به ستیز جهل و تاریکی و بی‌مسئولیتی می رود. دانش آموزان متعهد و با ایمان ایرانی باید در کنار درس و علم برای ادب و کمال، سهمی بزرگ قائل شوند، سعادت و آینده درخشان دانش آموز تنها در گرو درس خوب و نمره عالی نیست، بلکه دانش آموز باید به مفاهیمی همچون معنویت؛ انسان دوستی و خدا جویی بیاندیشد.»

وی در خصوص اهمیت برگزاری مراسم ١٣ آبان افزود: «۱۳ آبان یادآور حماسه ملت ستمدیده ایران است. روزی که غنچه های انقلاب اسلامی شکفته شد و طراوت وزیبایی یافت. روزی که استعمارگران را مایوس کرد و درسی به آنان آموخت که توان فرا گرفتن آن را در هیچ مکتبی نداشتند. ۱۳ آبان روزی است که مستکبران لرزه بر اندام خود احساس می کنند. آری در آن روز جرقه ای زده شد و طولی نکشید به شعله های سوزان بدل شد و می رود که ظلمت و کفر را از سراسر عالم بزداید.»

احمدی بیان کرد: «اینک تمام امید دنیای اسلام به دانش آموزان ایران اسلامی است. همان‌ها که با برخورداری از لطایف روحی و باطن های صاف، با کنار زدن خواهش های تن، راه عروج جان های پاک خود را به سوی قرب و ملکوت می گشایند. جان های پاکی که در بازسازی معنوی با سلوک روحانی خویش دعا و عبادت و اطاعت را از محدوده زندگی خویش به مدرسه کشانده‌اند. همان‌ها که دانش بی دین وتمدن بی اخلاق و رفاه بی معنویت را درست نمی‌دانند.»

رئیس مجلس دانش آموزی دختران استان چهار محال و بختیاری ادامه داد: «ما دانش آموزان جنایات اخیر استکبار جهانی به دست عاملان سرسپرده شان در به خاک و خون کشیدن زائران حرم شاهچراغ که موجب سلب امنیت مردم و به شهادت رسیدن حافظان امنیت و تعدادی از هموطنان و وارد شدن خسارات به اموال عمومی شدرا محکوم می کنیم. ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای دانش آموزی و گرامیداشت۱۳ آبان با شرکت در راهپیمایی و برنامه های۱۳ آبان پشتیبانی خود را از ولایت و رهبری و آرمان‌های امام خمینی و شهدا و منویات مقام معظم رهبری اعلام کرده و با آنان تجدید عهد و بیعت می کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار