مردم دیار قومس، حادثه تروریستی شیراز را محکوم کردند / فیلم

سمنان (پانا) - همزمان با سراسر کشور، مردم استان سمنان بعد از خطبه‌های نماز جمعه، یاد شهدای حادثه تروریستی شیراز را گرامی داشته و نسبت به دشمنان اعلام انزجار کردند.

کد مطلب: ۱۳۱۸۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
مردم دیار قومس، حادثه تروریستی شیراز را محکوم کردند / فیلم

همزمان با نخستین جمعه آبان ماه سال جاری، مردم استان سمنان در جای جای دیار قومس، بار دیگر به صحنه آمدند تا نشان دهند که پشتیبان امت مسلمان ایران اسلامی و انقلاب شأن هستند. مردم این استان در پایان نماز جمعه با حضور در معابر منتهی به مصلاهای استان، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر فتنه‌گر سر دادند.

مردم استان سمنان، جنایت ددمنشانه تروریستی در شیراز که منجر به شهادت و زخمی شدن گروهی از هموطنان‌مان شد، محکوم کردند و همراه با دیگر نقاط ایران اسلامی امروز گردهم آمدند تا بار دیگر جنایت‌های داعشیان و دشمنان قسم خورده این آب و خاک را محکوم کنند و اعلام نمایند که با بازماندگان قربانیان حادثه تروریستی شیراز و حرم شاه‌چراغ، هم درد هستند مردم یک بار دیگر در میدان هستند تا بگویند که دل‌هایشان کنار دل‌های بازماندگان این حادثه است.

مردم انقلابی سمنان بار دیگر در میدان حاضر شدند تا هم ضمن محکومیت حادثه شیراز، همبستگی شان را با ملت شریف ایران اسلامی نشان دهند. مردم بصیر سمنان از همان ابتدا، صف خودشان را از هنجارشکنان جدا کردند تا نشان دهند که اهل بصیرت هستند.

امروز مردم دیار قومس خواستار برخورد قاطع، به‌موقع و بدون مماشات با مخلان نظم اجتماعی اعم از عناصر داخلی و همچنین دشمنان قسم خورده این مرز و بوم شدند.

سمنانی ها با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن اعلام همبستگی و اتحاد خود برای مقابله با دشمنان و دسیسه آنان، انزجار خود را از جنایات سخیف استکبار جهانی و مزدورانشان به نمایش گذاشتند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی که در نقاط مختلف استان برگزار شد، تاکید کردند که هر آنچه دشمن چنین حوادثی را انجام دهد نه تنها ذره‌ای از حمایت نظام دست نخواهند کشید بلکه با ایمان راسخ تر در راستای تداوم اقتدار نظام ایستادگی خواهند کرد.

دانش آموز خبرنگار: محمدیحیی شمس الدین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار