اعلام همدردی مردم قم با خانواده های شهدای حادثه تروریستی شیراز

قم(پانا)- مردم قم و نمازگزاران جمعه امروز با برپایی راهپیمایی دشمن شکنانه همدردی خود را با خانواده های معظم شهدای حادثه تروریستی شیراز اعلام کردند.

کد مطلب: ۱۳۱۸۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
اعلام همدردی مردم قم با خانواده های شهدای حادثه تروریستی شیراز

مردم انقلابی و بصیر قم پایتخت انقلاب امروز پس از اقامه نماز جمعه در مصلای قدس، همچون مردم یکهزار شهر دیگر کشور، به منظور اعلام همدردی با خانواده های شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ سومین حرم اهل بیت(ع) راهپیمایی کردند.
راهپیمایان در حالی که جمع زیادی از جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و نودی و مادرانی با فرزندان در آغوش در بین آنان حضور داشتند، دستنوشته هایی مبنی بر ضرورت اقدام قاطع علیه ساختارشکنان و جنایات گروهک های تکفیری صهیونیستی در دست داشتند.
راهپیمایان با فریادهای کوبنده و شعارهای انقلابب حمایت و پشتیبانی خود را از رهنمودهای ولایت فقیه و تشکیل صف واحد در برابر هتاکان به ارزش ها اعلام کردند.
همچنین راهپیمایان اقدامات منافقین و تجزیه طلبان را محکوم و خواستار برخورد قاطع قوه قضاییه با عوامل اغتشاش شدند و از تلاش های مستمر حافظان نظم و امنیت جامعه تقدیر کردند.
جمعی از دختران دانشجوی دانشگاه های قم با در دست گرفتن نوشته هایی، ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدا مظلوم شاهچراغ، بر ضرورت دشمن شناسی توسط افراد غافل و جاهل تاکید کرد.
گروه سرود دانش آموزی نیز با استقرار در میدان جانبازان، سرودهای انقلابی و حماسی از جمله سلام فرمانده را در حاشیه راهپیمایی اجرا کردند.
خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار