سرپرست اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش البرز:

مدارس البرز آماده انتخابات شورای دانش‌آموزی می‌شوند

کرج (پانا) - سرپرست اداره فرهنگی، هنری آموزش و پرورش البرز از بیست‌و‌پنجمین دوره انتخابات شورای دانش‌آموزی با شعار شورای دانش‌آموزی، نماد مسولیت‌پذیری و مشارکت‌جویی، در نیمه دوم آبان‌‌ در مدارس استان به‌صورت حضوری خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۸۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
مدارس البرز آماده انتخابات شورای دانش‌آموزی می‌شوند

مریم شعبانی، سرپرست اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان البرز در خصوص برگزاری بیست و پنجمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس افزود: ضرورت دارد تا قبل از برگزاری انتخابات، مدیران مدارس نسبت به نکاتی چون تشکیل کانال اختصاصی انتخابات شورای دانش آموزی مدرسه در بستر شاد و عضویت دانش آموزان در این کانال (از پایه سوم ابتدایی به بعد) و اطلاع رسانی و دعوت از دانش آموزان در انتخابات از هفته اول آبان ماه در فضای فیزیکی و مجازی مدرسه توجه کنند.

وی توجه به زمان ثبت نام داوطلبان و بررسی و تایید صلاحیت داوطلبان و اعلام لیست نهایی داوطلبان به دانش آموزان را از سوی مدیران مدارس ضروری دانست.

شعبانی همچنین بارگذاری تبلیغات داوطلبان عضویت در شوراهای دانش آموزی بصورت فایل صوتی، عکس یا کلیپ با نظارت مدیر و با رعایت موازین و شرایط از پنج روز قبل از تاریخ برگزاری انتخابات تا یک روز قبل از انتخابات در کانال مربوطه را از دیگر نکات مهم قابل توجه مدیران مدارس استان در خصوص انتخابات شوراهای دانش آموزی ذکر کرد.

سرپرست اداره فرهنگی و هنری یادآوری کرد: پوستر این دوره از انتخابات نیز جهت اطلاع رسانی و تبلیغات لازم تهیه و در اولین فرصت فایل لایه باز آن در اختیار مدارس قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: بزودی بخشنامه و دستورالعمل اجرایی و زمان دقیق این دوره از انتخابات با رویکرد جدید و برنامه های تحولی برای شوراهای دانش آموزی مدارس از سوی وزارتخانه ابلاغ می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگی، هنری آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: از همکاران عزیز به ویژه مدیران، مربیان و معاونین گرانقدر پرورشی انتظار می رود آمادگی و زمینه سازی این دوره از انتخابات را برای دانش آموزان، فراهم کنند تا در این تجربه جدید باز هم شاهد مشارکت بیشتر دانش آموزان در این فرصت تربیتی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار