مسئول انجمن دو و میدانی ناحیه یک زنجان در گفت‌وگو با پانا:

مسابقه دو صحرانوردی با هدف شناسایی استعدادهای برتر برگزار می‌شود

زنجان (پانا) - مسئول انجمن دو و میدانی آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان، هدف از برگزاری مسابقات دو صحرانوردی مدارس این ناحیه را شناسایی استعدادهای برتر برای شرکت در مسابقات استانی و کشوری بیان کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۸۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه دو صحرانوردی با هدف شناسایی استعدادهای برتر برگزار می‌شود

مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی مدارس متوسطه دوره اول و دوم ناحیه یک زنجان امروز برگزار شد که 200 نفر از دانش‌آموزان مدارس متوسطه دوره اول و دوم در قالب 25 تیم به تفکیک با یکدیگر به رقابت پرداختند.

محمود مرادی، مسئول انجمن دو و میدانی آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «این مسابقات به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار می‌شود.»

وی با بیان اینکه حدود 200 دانش‌آموز در قالب 25 تیم در این مسابقات شرکت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: «شرکت‌کنندگان از مدارس متوسطه دوره اول و دوم هستند که هر کدام از دوره‌ها به تفکیک با یکدیگر رقابت می‌کنند.»

مرادی افزود: هدف از برگزاری این مسابقه، استعدادیابی و شناسایی نفرات برتر برای حضور در مسابقات استانی و کشوری است.

مسئول برگزاری مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی مدارس متوسطه ناحیه یک زنجان گفت: دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این مسابقه با طی مسیر 3 کیلومتری، رقابت جذاب و دیدنی با هم می‌کنند.

وی با بیان اینکه به نفرات اول تا سوم انفرادی و همچنین 3 تیم برتر مسابقات، جوایز نفیسی اهدا می‌شود، ابراز کرد: «همچنین جوایزی به رسم یادبود و تقدیر به 15 نفر برتر هر رده اهدا خواهد شد.»

دانش‌آموز خبرنگار: محمدطاها منصوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار